۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۰
کد خبر: ۵۲۹۴۱۵
جبهه العمل اسلامی لبنان:

تا آزادی فلسطین به جهاد ادامه می دهیم

جبهه العمل اسلامی لبنان با محکومیت حمله صهیونیست ها به لبنان بر ادامه جهاد تا آزادی فلسطین تأکید کرد.
جبهه العمل اسلامی لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، جبهه العمل اسلامی لبنان در پیامی از شیوه جهاد و مقاومت به عنوان تنها و موفق‌ترین راه مقابله با اشغالگران صهیونیستی یاد کرد و افزود: مساله فلسطین، مساله اصلی جهان عرب و اسلامی به شمار می آید و ما باید تا آزادی سرزمین و بازپس گیری حقوق غصب شده و مشروع ملت مظلوم فلسطین به نبرد ادامه دهیم.

این جبهه افزود: تمرکز اذهان بر مساله فلسطین و عدم توجه به تلاش ها برای مخدوش و به حاشیه راندن این مساله در پرتو بحران ها و سختی ها و هجمه هایی که در داخل و خارج امت علیه فلسطین انجام می گیرد از اهمیت فراوانی برخوردار است.

العمل اسلامی همچنین بر لزوم وحدت صف و یکپارچه کردن امکانات و توانایی ها برای اجرای مصالحه بر اساس یاری ملت صبور فلسطین و عدم فراموشی و تغافل نسبت به آن تأکید کرد.

این جبهه حمله شهرک نشینان صهیونیستی به مسجد الاقصی را به شدت محکوم کرد و اظهار داشت: شهرک نشینان صهیونیستی همواره با حمایت نیروهای اشغالگر و کینه توز به مسجد الاقصی یورش می برند. باید صهیونیست ها را به عملیاتی که یکی از مجاهدان قهرمان در نزدیکی این مسجد انجام داد و جمعی از نیروهای اشغالگر به هلاکت رسیدند را یادآوری کنیم./980/ب903/د

ارسال نظرات