۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۶
کد خبر: ۵۳۱۲۸۸

نماینده آیت الله سیستانی بر ضرورت غنیمت شمردن فرصت‎ها تاکید کرد

نماینده حضرت آیت الله سیستانی خاطرنشان کرد که انسان‎ها باید از مسیر حق پیروی و فرصت‎ها را غنیمت بشمارند.
حجت الاسلام سید احمد صافی نماینده حضرت آیت الله سیستانی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید احمد صافی نماینده حضرت آیت الله سیستانی و تولیت شرعی آستان مقدس عباسی در خطبه‎های نماز جمعه این هفته که در صحن مطهر امام حسین (ع) در کربلا برگزار شد، با اشاره به آیات 37 تا 39 سوره مبارکه الفرقان گفت: خداوند متعال با ارسال رسولانی که هرگز به دنبال منافع شخصی خود نبودند، مسیر حق و صحیح را برای انسان‎ها تبیین کرده است پس چرا آنان دعوت حق را لبیک نگفتند؟

وی افزود: استجابت و پیروی انسان‎ها از رسولان الهی مقتضی قاعده است اما مشکل اساسی با انسان‎هایی است که از مسیر حق پیروی نمی‎کنند و به خاطر مصالح و منافع خود، رسولان و صالحان را به انواع اتهام‎های بی اساس منتسب کردده کنند و حجت و رسولان الهی را منکر می‎شوند.

نماینده حضرت آیت الله سیستانی تصریح کرد: برخی از انسان‎ها با پیروی از اربابان خود درپی زیان رساندن به دیگران هستند اما در نقطه مقابل انسان های کمی هستند که به نشانه‎های خداوند توجه می کنند و از گذشته درس عبرت می گیرند.

وی ادامه داد: انسان‎ها وقتی سخنی را می‎شنوند باید به عقل و وجدان خود مراجعه و از حق پیروی کنند و فرصت‎ها را غنیمت بشمارند در غیر این صورت عاقبت بسیاری بدی در انتظار آنان خواهد بود./994/ب۹۰۲/د

ارسال نظرات