۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۷
کد خبر: ۵۳۲۶۹۵

دیدار هیأت جنبش فتح فلسطین با شیخ نعیم قاسم

هیأتی از جنبش فتح فلسطین با معاون دبیرکل حزب الله دیدار و گفت وگو کرد.
شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان با هیأتی از جنبش فتح دیدار و آخرین تحولات فلسطین و جهان عرب را مورد بحث و بررسی قرار داد.

دو طرف در این دیدار بر نقش و اهمیت مقاومت و انتفاضه برای آزادی سرزمین اشغالی و بازپس گیری حقوق فلسطین و همچنین آزادی زندانیان از زندان های صهیونیستی تأکید کرده و تحکیم وحدت فلسطینیان بر اساس قاعده مشروع مقاومت و آزادی را خواستار شدند.

آنان سکوت عربی و جهانی در قبال جنایت های روزمره علیه ملت فلسطین به ویژه مصادره اراضی، بازداشت های روزانه، گسترش شهرک سازی صهیونیستی و کشتار شهروندان فلسطینی از سوی نیروها و ساکنان شهرک ها را محکوم کردند.

شرکت کنندگان در این نشست خواستار حمایت از انتفاضه و گسترش تلاش ها برای مقابله با رژیم اشغالگر و اقدامات آن در فلسطین و سایر اراضی عربی شدند.

خرسندی جبهه العمل اسلامی لبنان از بازداشت تروریست های وابسته به داعش

جبهه العمل اسلامی لبنان از فروپاشی گروه تروریستی وابسته به داعش ابراز خرسندی کرده و این موفقیت را به ارتش، مدیریت امنیت عمومی و دستگاه های عمومی تبریک گفت.

این جبهه تصریح کرد: دستگاه های امنیتی لبنانی تلاش فراوان و حرص شدیدی نسبت به امنیت و ثبات کشور دارند و چشم بیدار محافظت از امنیت وطن و شهروندان در برابر دشمنان داخلی و خارجی هستند.

العمل اسلامی فروپاشی این گروه و بازداشت اعضای آن را ضربه ای قوی به تروریسم پس از شکست تروریست ها در مرزها توصیف کرد و ادامه داد: سرنوشت این گروه ها بهتر از گروه های گذشته نیست و ارتش و ملت و مقاومت در برابر همه کسانی که درصدد بازی با امنیت و گرفتن جان شهروندان هستند، با قدرت ایستاده اند./980/ب902/د

ارسال نظرات