۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۵۳۹۸۰۸
عضو ارشد حزب الله:

سعودی‌ها از شکست‌های پیاپی درس عبرت بگیرند

نایب رییس شورای اجرایی حزب الله با اشاره به شکست‌های پیاپی عربستان سعودی در منطقه از آنان خواست تا این ناکامی‌ها را نصب العین خود قرار دهند
شیخ علی دعموش عضو ارشد حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی دعموش نایب رییس شورای اجرایی حزب الله در خطبه‌های نماز جمعه تاکید کرد که لبنان با موفقیت توانست بحرانی را که عربستان با دخالت آشکارش در امور داخلی ایجاد کرد را پشت سر بگذارد.

شیخ دعموش با تجلیل از مواضع مردم و مسؤولان به ویژه رییس جمهو، رییس مجلس و دبیرکل حزب الله گفت: با تمسک به وحدت و نفی دخالت‌ها و دیکته‌های بیگانگان این موفقیت به دست آمد و این امر توطئه سعودی‌ها را خنثی و ضربه سنگینی به نظام آنها وارد ساخت.

وی افزود: عربستان که به دنبال ایجاد شکاف در لبنان بود و در این مسیر شکست خورد باید از این تجربه درس عبرتی گرفته و بداند که لبنان صحنه انتقام‌گیری یا عرصه کشاندن ناکامی‌هایش نیست.

نایب رییس شورای اجرایی حزب الله خاطر نشان کرد: لبنانی‌ها هیچگاه آتش فتنه یا توطئه‌‌گری بی حساب و کتاب عربستان نشده و نه تنها به آل‌سعود بلکه به هیچ جریان یا گروهی اجازه دخالت در امور کشور و تحمیل نظرات خود بر مردم برای تغییر آینده سیاسی را نخواهند داد.

شیخ دعموش با اشاره به وضعیت مطلوب کشور پس از بازگشت سعد الحریری اظهار داشت: با حکمفرما شدن جو مثبت در کشور باید همگان تلاش کنند تا بر تبعات بحرانی که گذشت فائق آییم.

وی تصریح کرد: حزب الله برای حمایت از ثبات داخلی با همگان همکاری می‌کند و برای حفظ وحدت ملی و امنیت داخلی بیش از پیش حاضر به تقدیم همکاری است./981/ب901/ر

ارسال نظرات