۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۵۴۱۱۳۹
امام جمعه نجف:

آل‎خلیفه مسؤول سلامت جان آیت الله عیسی قاسم است

امام جمعه نجف ضمن ابراز نگرانی از وضعیت آیت الله شیخ عیسی قاسم خاطرنشان کرد که آل‎خلیفه مسؤول سلامت جان این عالم بحرینی است.
حجت الاسلام سید صدر الدین قبانچی امام جمعه نجف

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید صدر الدین قبانچی امام جمعه نجف در خطبه‎های نماز جمعه این هفته که در حسینیه فاطمه کبری برگزار شد، پیروزی‎های اخیر مجاهدان عراقی بر جریان تروریستی داعش را تبریک گفت و از آغاز مبارزه با فساد از سوی دولت استقبال کرد.

وی با بیان اینکه بیش از 5هزار کارخانه تعطیل در عراق وجود دارد، افزود: دولت باید تسهیلات لازم را به کشاورزان و کارخانه‎داران اعطا کند تا سهم کشور از تولید ملی افزایش یابد.

حجت الاسلام قبانچی از افزایش درگیری و اختلاف میان عشائر مختلف عراق ابراز تاسف کرد و خواستار احترام آنان به قانون اساسی و شرعی این کشور شد.

وی در بخش دیگر خطبه‎های نماز جمعه، حکومت آل‎خلیفه را مسؤول سلامت جان حضرت آیت الله شیخ عیسی قاسم دانست و خاطرنشان کرد: محاصره منزل این عالم بحرینی با هدف ضربه زدن به انقلاب این کشور صورت می‎گیرد.

امام جمعه نجف برگزاری مراسم شهادت امام حسن عسکری (ع) را موفقیت آمیز توصیف کرد و گفت: از همه مسؤولان و مردم به ویژه گردان «سرایا السلام» که مسؤلیت امنیت حرم امامین عسکریین (ع) را بر عهده داشت، تقدیر و تشکر می‎کنیم.

وی در پایان ولادت حضرت رسول اکرم (ص) را تبریک گفت و اظهار داشت: پیامبر اعظم (ص) دارای صفات برجسته بسیاری نظیر خاتم الانبیا، بهترین مخلوق، صاحب کتاب قرآن و شفیع امت است./994/ب901/ف

ارسال نظرات