۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۵۴۱۱۴۸
امام جمعه برج البراجنه بیروت:

سعد الحریری هرچه سریعتر وظایف حکومتی خود را انجام دهد

امام جمعه برج البراجنه بیروت با تشریح وضعیت داخلی لبنان از نخست وزیر خواست تا هرچه سریعتر به وظیفه خود در حل بحران اقتصادی و اجتماعی مردم عمل کند.
شیخ احمد قبلان امام جمعه برج البراجنه بیروت

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ احمد قبلان امام جمعه برج البراجنه بیروت در خطبه‌های امروز نماز جمعه با اشاره به پایان یافتن بحران استعفای سعد الحریری نسبت به بروز حوادث ناگهانی دیگر هشدار داد.

حجت الاسلام قبلان از تمامی گروه‌ها خواست تا با تقویت شرایط مثبت ایجاد شده و نیز مواضع حکیمانه در راستای اجماع ملی از هرگونه تسویه حساب سیاسی در شرایط کنونی به شدت بپرهیزند.

وی با دعوت از مردم و نهادهای مختلف به حمایت از دولت و حاکمیت خاطر نشان کرد: بحران حکومتی خطرناکی که پیش آمد باید انگیزه و مشوّقی برای بازخوانی دقیق شرایط و همکاری برای تقویت وحدت ملی باشد.

امام جمعه برج البراجنه افزود: مردم لبنان باید بدانند که تنها گزینه آنها حفظ وحدت، امنیت، توان داخلی، اقتصاد و همزیستی مشترک است و تمامی این موارد امانت و مسؤولیتی بزرگ برای همگان است.

حجت الاسلام قبلان با بیان اهمیت مسؤولیت پذیری میان مسؤولان از سعد الحریری خواست تا هرچه سریعتر وظیفه خود را انجام دهد زیرا وضعیت اقتصادی، اجتماعی و معیشتی مردم به گونه‌ای است که اهمال و تضییع وقت جایز نیست.

وی اظهار داشت: همه باید تلاش کنند تا کشور در مسیر نجات و نیز دوری از درگیری‌ها و املاهای خارجی و منطقه‌ای قرار بگیرد. جهانیان باید بدانند که با وجود هر طوفانی اما این لبنان است که همواره در جامعه جهانی به عنوان کشوری اعتدالی و گفت‌وگو محور شناخته خواهد شد./981/ب901/ر

ارسال نظرات