۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۵۴۲۳۸۶
رییس شورای سیاسی حزب الله:

محور مقاومت توانایی مقابله با توطئه‌های منطقه‌ای را دارد

رییس شورای سیاسی حزب الله با اشاره به تصمیم ترامپ برای انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف گفت که محور مقاومت توانایی ایستادگی در برابر هر توطئه‌ای را دارد.
حجت الاسلام امین السید رییس شورای سیاسی حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید ابراهیم امین السید رییس شورای سیاسی حزب الله لبنان با حضور در گردهمایی حامیان حزب الله در مجتمع سید الشهداء منطقه الهرمل تاکید کرد که امت اسلامی توانایی ایستادگی در برابر زیاده خواهی ترامپ را دارد.

حجت الاسلام امین السید گفت: رییس جمهور آمریکا زمانی قدس را به عنوان پایتخت اسرائیل اعلام کرد که محور مقاومت در عراق و سوریه به پیروزی دست یافت و محور آمریکا شکست سنگینی را متحمل شد.

وی با بیان آنکه محور مقاومت فرصت و توان لازم برای مقابله با نقشه‌های دشمنان در منطقه را دارد، افزود: آمریکا و همپیمانانش در منطقه جهان اسلام را در برابر دو گزینه مقاومت و یا پذیرش قدس به عنوان پایتخت اسرائیل قرار دادند.

رییس شورای سیاسی حزب الله خاطر نشان کرد: مزدوران منطقه‌ای حقوق عرب‌ها را از آنان غصب و به اسرائیل بخشیدند. آنها به هر گزینه‌ای غیر از مقاومت و ایستادگی مانند تسلیم شدن، ذلت پذیری و تضییع حقوق ملت مظلوم فلسطین راضی هستند.

حجت الاسلام امین السید با بیان آنکه جنگ مذهبی و قومیتی در منطقه شکست خورده است، اظهار داشت: جنگ شیعه ـ سنی در منطقه معنا ندارد. هجمه شدید علیه ایران و حزب الله برای آن است که ملت‌های منطقه را از سلاح مقاومت ناامید سازند. آنها درصدند تا بزرگترین خیانت‌ها را انجام دهند اما فریاد اعتراض کسی بلند نشود.

این مقام مسؤول در حزب الله تصریح کرد: الگویی که آمریکا بر آن اعتماد کرده نشان از بی اعتمادی به دوست و همپیمان است. آمریکا هیچ موجودیتی را برای کشورهای مسلمان، خطوط قرمز دینی مانند فلسطین و قدس قائل نیست./981/ب902/ر

ارسال نظرات