۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۵۴۲۷۰۳
التوحید الاسلامی لبنان:

فلسطین همواره سرزمینی اسلامی باقی خواهد ماند

رییس جنبش التوحید الاسلامی لبنان با محکومیت تصمیم ترامپ گفت که فلسطین همواره سرزمینی عربی و اسلامی باقی می‌ماند.
هاشم منقاره رییس شورای رهبری جنبش توحید اسلامی لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، جنبش التوحید الاسلامی لبنان با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت تصمیم رییس جمهور آمریکا مبنی بر انتقال سفارت این کشور به قدس نسبت به تبعات خطرناک این اقدام هشدار داد.

شیخ هاشم منقاره رییس شورای رهبری این جنبش با بیان آنکه قدس همواره عربی، فلسطینی و اسلامی باقی می‌ماند از مردم فلسطین و امت اسلامی و آزادگان جهان خواست تا با تمسک به گزینه مقاومت در مسیر آزادسازی قدس شریف گام بردارند.

وی خاطر نشان کرد که باید با تمام امکان و توان در برابر این تصمیم ایستادگی کرد و در وهله نخست باید خشم فلسطینیان به انتفاضه مبارک و واقع جامعه عربی و اسلامی به انقلاب و بیداری امت‌ مسلمان تبدیل شود.

رییس شورای رهبری جنبش التوحید الاسلامی لبنان همچنین لزوم کنار گذاشتن اختلافات داخلی و چند دستگی میان کشورهای عربی با هدف حمایت از انتفاضه جدید فلسطین و گزینه مقاومت برای تحقق اهداف این انتفاضه و برقراری صلح و ثبات در منطقه خواستار شد.

شیخ منقاره با تجلیل از مواضع نخبگان و مسؤولان سیاسی فلسطین و لبنان در محکومیت تصمیم دونالد ترامپ اظهار داشت: هیچگاه از موضع‌گیری‌های آمریکای استعمارگر در حمایت از رژیم صهیونیستی ترس و واهمه‌ای نداشته و نداریم.

وی تصریح کرد: آمریکا حامی اصلی تروریسم تکفیری است و ما همواره بر گزینه وحدت و مقاومت تاکید می‌کنیم زیرا فلسطین مساله اصلی و قدس عقیده تمامی مسلمانان است.

این مقام مسؤول در جنبش التوحید الاسلامی لبنان در پایان خاطر نشان کرد که قدس یک سرزمین یا یک پایتخت تنها نیست بلکه مساله عقیدتی ما است. فلسطین به دست رزمندگان و جهادگران آزاد شده و همواره به عنوان سرزمینی عربی و اسلامی باقی می‌ماند./981/ب902/ر

ارسال نظرات