۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۵۴۳۹۹۵
رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان:

قدس شریف بخش جدایی ناپذیر امت اسلامی است

رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان با بیان آنکه قدس شریف بخش جدایی ناپذیر امت اسلامی است نسبت به تلاش کشورهای عربی برای معامله مقدسات ابراز نگرانی کرد.
ماهر عبدالرزاق رییس جمعیت قولنا و العمل لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ ماهر عبدالرزاق رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان پیروزی ملت لبنان در مقابل طرح‌های فتنه‌انگیزانه دشمنان در ترویج ناآرامی و بی‌ثباتی در لبنان را نتیجه وحدت مردم دانست.

شیخ عبدالرزاق گفت: با وحدت و همدلی ملت، ارتش و مقاومت می‌توان ضمن حفظ لبنان از خطرها در برابر هرگونه توطئه‌ها ایستادگی کرد.

وی با بیان آنکه قدس شریف همانند مسجد الحرام در مکه مکرمه بخش جدایی ناپذیر امت اسلامی و از مقدسات دینی است، خاطر نشان کرد: قدس متعلق به تمام امت اسلامی است و هیچ پادشاه یا حاکمی حق مذاکره کردن بر روی مقدسات را ندارد.

رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان عقب نشینی از آرمان‌ فلسطین را جایز ندانسته و از تمامی رزمندگان و جنبش‌های جهادی فلسطین خواست تا با تمسک به سلاح مقاومت قدس و فلسطین را از چنگال رژیم صهیونیستی آزاد سازند.

شیخ عبدالرزاق در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از عادی سازی روابط با اسرائیل ادامه داد: تعامل با اسرائیل و عادی سازی روابط با آنها یکی از توطئه‌ها علیه قدس و خیانت به فلسطین است.

وی تصریح کرد: تظاهرات و اعتراض‌هایی که در همبستگی با قدس انجام شده اثبات کرد که امت اسلامی همچنان زنده است و توانایی ناکام ساختن هر توطئه و رویاروی با هر چالشی را دارد.

عالم اهل سنت لبنان در پایان گفت: آمریکا در عراق و سوریه شکست خورد و اکنون می‌خواهد شکست خود را جبران کند اما همانگونه که به دست مقاومت در بغداد و دمشق ناکام ماندند در قدس شریف نیز ناکام می‌مانند./981/ب902/ر

ارسال نظرات