۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶
کد خبر: ۵۴۴۸۷۴
انقلابیان بحرین:

زنگ فرارسیدن روز سیاه برای آل‎خلیفه به صدا درآمده است

گروه های انقلابی بحرین در واکنش به حکم اعدام ۶ شهروند از سوی دادگاه آل خلیفه تأکید کردند که زنگ فرارسیدن روز سیاه برای آل‎خلیفه به صدا درآمده است.
تظاهرات در بحرین

به گزارش خبرگزاری رسا، گروه های انقلابی بحرین متشکل از ائتلاف جوانان 14 فوریه، جریان العمل اسلامی، جنبش حق و جنبش خلاص با صدور پیامی مشترک، محاکمه شهروندان در دادگاه های نظامی و صدور حکم اعدام علیه 6 تن از آنان را به شدت محکوم کردند.

در این پیام آمده است: تحولات دادگاه نظامی بحرین علیه جمعی از جوانانی که به شدت از سوی مزدوران ارتش شکنجه شدند را محکوم می کنیم. از زمانی که نظام از آغاز محاکمه شهروندان در این دادگاه ها خبر داد نشانه های خونین و سوء استفاده های سیاسی از آن کاملا روشن بود.

این گروه ها با اشاره به استفاده دادگاه نظامی از شیوه های مختلف شکنجه و تروریسم علیه شهروندان افزودند: احکام ظالمانه اعدام صادر شده در این دادگاه صوری که از سوی نظام آل خلیفه و خلیفه بن احمد وزیر دفاع اداره می شود از ساده ترین مقدمات عدالت به دور بوده و بر وحشی گری و جنایت نظام دلالت دارد.

انقلابیان بحرینی تصریح کردند: این احکام و سایر جنایت های آل خلیفه زنگ فرارسیدن روز سیاه را برای آل خلیفه به صدا درمی آورد و مطمئنا اجرای این احکام پیامدهای بسیار بزرگ و دردناکی به دنبال خواهد داشت.

در ادامه این پیام خاطرنشان شده است: این مساله نتایج ویرانگری برای نظام آل خلیفه دارد و انگیزه تقابل مستقیم ملت بر اساس حجم جنایت های نظام و پاسخ عملی به اقدامات گستاخانه دولت که در برابر چشم و گوش جهانیان انجام می گیرد را به وجود می آورد.

گروه های انقلابی بحرین تأکید کردند که این احکام وحشیانه و همه اقدامات تروریستی نظام نمی تواند ملت را از ادامه انقلاب و تحکیم روحیه مقاومت مشروع در برابر آل خلیفه و مزدوران آن بازدارد.

گفتنی است دادگاه نظامی بحرین روز گذشته اولین حکم خود را علیه انقلابیان صادر کرد و بر این اساس 6 شهروند به اعدام و 15 سال حبس و سلب تابعیت و 7 تن دیگر نیز به 7 سال زندان و سلب تابعیت محکوم شدند./980/ب902/د

ارسال نظرات