۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۰
کد خبر: ۵۴۷۵۵۳
علمای شیعه و سنی لبنان:

رییس جمهور نادان آمریکا مدعی حکومت بر همه جهان است

تجمع علمای مسلمان لبنان از سیاست های آمریکا انتقاد کرد و اظهار داشت که رییس جمهور نادان این کشور گمان می کند بر همه جهان تسلط دارد.
تجمع علمای مسلمان لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، شورای مرکزی تجمع علمای مسلمان لبنان تشکیل جلسه داد و به بررسی آخرین اوضاع سیاسی لبنان و منطقه پرداخت.

در پیام این تجمع آمده است: به ارتش عربی سوریه به دلیل ایستادگی در برابر تجاوز صهیونیست ها و ادامه نبرد تا آزادی این کشور از لوث گروه های تکفیری و همچنین گسترش مناطق آزاده شده درود می فرستیم. این مسائل نشان می دهد که سوریه در آینده ای نزدیک به صورت کامل به دامان دولت خود بازخواهد گشت.

این تجمع ادامه داد: حمله موشکی و بمباران جنگنده های صهیونیستی دلیلی بر ناراحتی صهیونیست ها از شکست پروژه تخریب سوریه، ناکامی گروه های تکفیری و رسوا شدن پروژه صهیونیستی ـ آمریکایی برای نابودی دولت سوریه و گسترش تنش و آشوب به بهانه های واهی به شمار می آید.

علمای شیعه و سنی لبنان این حملات را تلاشی از صهیونیست ها برای افزایش روحیه فروپاشیده گروه های تکفیری عنوان کردند.

آنان همچنین حضور ملت فلسطین در صحنه و گسترش انتفاضه علیه دشمن صهیونیستی را ستودنی خوانده و اظهار داشتند: دشمن صهیونیستی با بازداشت کودکان و تخریب منازل و ساخت شهرک بر روی سرزمین غصب شده از ملت فلسطین به همه معیارهای اخلاقی و انسانی تجاوز می کند.

این پیام می افزاید: به ارتش قهرمان یمن به دلیل مقاومت اسطوره ای در مقابل ابزارهای سهمگین دشمن سعودی و پیشرفت امکانات تا مرز سرنگونی دو جنگنده تبریک عرض کرده و این مساله را آغاز مرحله جدیدی از جنگ می دانیم که طی آن طعم شکست و نامیدی به دشمن چشانده خواهد شد.

تجمع علمای مسلمان تهدید آمریکا علیه پاکستان را محکوم کرد و بیان داشت: این مساله نشان دهنده خودخواهی دولت ظالم و نادانی رییس جمهوری است که گمان می کند بر همه جهان حکومت دارد و ملت ها هیچگاه به وی «نه» نمی گویند./980/ب902/د

ارسال نظرات