۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۵۴۸۶۳۲

بازداشت یکی از سران داعش در عراق با همکاری طلاب حوزه علمیه نجف

طلاب رزمنده حوزه علمیه عراق با همکاری نیروهای امنیتی ارتش عراق به عملیات پاکسازی جنوب غربی استان کرکوک ادامه دادند.
حضور طلاب حوزه نجف در جبهه نبرد با داعش

به گزارش خبرگزاری رسا، فضلای رزمنده حوزه علمیه عراق وابسته به کمیته ارشاد و تبلیغ و دفاع از مقدسات عراق برای ششمین روز متوالی با همکاری نیروهای امنیتی ارتش عراق به عملیات پاکسازی منطقه حویجه در جنوب غربی استان کرکوک ادامه دادند.

شیخ حسین کرعاوی از مسؤولان بسیج مردمی طلاب در این زمینه گفت: عملیات پاکسازی و تعقیب بقایای تروریست ها همچنان ادامه دارد و رزمندگان بسیج مردمی و ارتش در جریان این عملیات توانستند یکی از فرماندهان داعش و سه تروریست همراه وی را در یکی از روستاهای منطقه ریاض در حال فرار دستگیر کنند.

شیخ بادی الشاوی از مسؤولان کمیته ارشاد و تبلیغ نیز گفت: رزمندگان غیور یگان نظامی شهید هانی الشمری با حمایت نیروهای ارتش عراق توانستند چهار روستا را در منطقه ریاض وابسته به استان حویجه پاکسازی کنند و به مقادیری از سلاح و مهمات و مواد منفجره متعلق به تروریست ها دست پیدا کنند.

شایان ذکر است که در پی فتوای جهاد آیت الله سیستانی برای مبارزه با گروه تروریستی داعش، ضمن تشکیل بسیج مردمی (حشد الشعبی) در عراق، کمیته هایی با نام «ارشاد، تبلیغ و دفاع از مقدسا» نیز از سوی حوزه علمیه نجف تشکیل شد تا طلاب این حوزه علمیه در غالب گروه هایی منسجم بین رزمندگان عراقی حاضر شده و به آنان در مبارزه با تروریست ها، کمکها معنوی و مادی ارائه کنند./۸۴۷/ب۱۰۲/ف

منبع: حوزه

ارسال نظرات