۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۵۵۱۴۰۷

گزارشی از حضور خادمان افتخاری در حرم عسکریین

در سال گذشته میلادی بیش از هزار خادم افتخاری از طریق هیأت، مؤسسه و گروه‎های داوطلب از استان‎های مختلف عراق به عنوان خادم افتخاری در حرم عسکریین خدمت کرده اند.
خدام افتخاری در حرم امامین عسکریین

به گزارش خبرگزاری رسا، محمد خفاجی، مسؤول شعبه خادمان افتخاری حرم مطهر عسکریین(ع) اعلام کرد: در سال گذشته میلادی بیش از 1000 خادم افتخاری از طریق هیأت ها، مؤسسات و گروه های داوطلب از استان های مختلف عراق در حرم عسکریین (ع) خدمت کرده اند.

وی گفت: خادمان افتخاری حرم عسکریین(ع) تمام مناسبت ها و زیارت های میلیونی را پوشش داده و با توجه به تعداد بالای زائران حرم مطهر، به حمایت از سایر بخش های آستان مقدس نیز می پردازند تا بهترین خدمات ممکن به زائران محترام ارائه شود.

خفاجی افزود: در روزهای عادی خادمان افتخاری مامور به خدمت به زائران می شوند تا به شکل دوره ای به زائران خدمت کنند و این افراد متناسب با نیازهای موجود در بخش هایی مانند مخزن، مهمانسرا، انتظامات، مرمت و نگهداری، پذیرش هدایا و نذورات، بخش زنان و بخش امور دینی مشغول به فعالیت می شوند.

سید عباس الشرع مسؤول هیأت ها و مواکب آستان مقدس عسکریین(ع) نیز گفت: هیأت هایی که به عنوان خادم افتخاری درخواست خدمت رسانی به زائران در زیارت های میلیونی را داشته اند حدود 450 هیأت و گروه داوطلب است که از استان های مختلف عراق داوطلب می‌شوند./۸۴۷/ب۱۰۲/ف

منبع: حوزه

ارسال نظرات