۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۴
کد خبر: ۵۵۱۶۵۲
شیخ ماهر حمود خبر داد؛

شادی ناکام صهیونیست‎ها از قتل مجری عملیات نابلس

رییس اتحادیه جهانی علمای مقاومت اظهار داشت که صهیونیست ها گمان می کردند مجری عملیات نابلس را به قتل رساندند اما وی از معرکه جان سالم بدر برد.
شیخ ماهر حمود رییس اتحادیه جهانی علمای مقاومت

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ ماهر حمود رییس اتحادیه جهانی علمای مقاومت در خطبه های نماز جمعه این هفته مسجد قدس در صیدای لبنان با اشاره به پاکی عقیده و حسن ظن به خداوند با حسن سلوک رابطه مستقیمی دارد، گفت: صهیونیست ها قتل و سرقت و آزار و اذیت دیگران را برای خود جایز می دانند زیرا خود را ملت مختار خداوند قلمداد می کنند. آنان اعتقاد دارند فقط روزهای محدودی به دلیل گناه هایشان عذاب خواهند دید و خدا آنان را عذاب نمی کند.

وی افزود: کسانی که گمان می کنند پروردگار هیچ توجهی به ما نداشته یا نمی خواهد فلسطین بار دیگر به ما بازگردد نیز به خدا سوء ظن دارند و مغایر نص قرآن رفتار می کنند.

این عالم اهل تسنن تأکید کرد که همگان باید بدانند نزاع ما با رژیم صهیونیستی جزئی از عقیده به شمار می آید و پایان این نزاع بر اساس آیات قرآنی، زوال اسرائیل و پیروزی حق است.

وی اظهار داشت: در هفته گذشته نیز نشانه های ناکامی توطئه ها نمایان شد به گونه ای که صهیونیست ها نقشه تروری مجاهدی در صیدا را به دقت برنامه ریزی کردند اما خداوند او را نجات داد. سخنگوی صهیونیست ها نیز گفت این ترور از سوی ما صورت نگرفته است زیرا نمی توانند به شکست خود اذعان کنند.

شیخ ماهر حمود ادامه داد: شکست دیگر رژیم صهیونیستی در جنین رخ داد و آنان با کشتار مردم و تخریب منازل مدعی قتل مجری عملیات نابلس شده و به دلیل کشته شدن قاتل خاخام صهیونیستی به یکدیگر تبریک گفتند اما سپس مشخص شد که محمد نصر جرار از این معرکه جان سالم بدر برده است.

وی با اشاره به برگزاری کنفرانس «یاری قدس» از سوی الازهر در مصر تصریح کرد: این کنفرانس ضربه ای دردناک به رژیم صهیونیستی محسوب می شود چرا که یکی از بزرگترین مراجع اسلامی از حتمی بودن زوال رژیم سخن گفت. سخنانی که در این کنفرانس بیان شد، نشان داد که الازهر نیز به زبان مقاومت سخن می گوید./980/ب901/د

ارسال نظرات