۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۱
کد خبر: ۵۵۲۵۴۸
برشی از کتاب «مکاتب صهیونیستی»(۲)؛

فرقه‌سازی و "کاهش جمعیت" حربه یهودیان است

یهودیان برای تضعیف مسلمانان به شدت به دنبال فرقه‌سازی هستند و در صددند از تعداد جمعیت منادیان حق و از عظمت استکبارستیزان بکاهند.
کتاب «فرقه‌ها، عرفان‌واره‌ها و مکاتب صهیونیستی»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، انتشارات تسنیم اندیشه با همکاری خبرگزاری رسا، کتاب «فرقه‌ها، عرفان‌واره‌ها و مکاتب صهیونیستی» را به قلم مهدی دهنوی و با نظارت علمی محمدحسین فرج‌نژاد منتشر کرده است. بنابراین از این پس مطالب این کتاب را در قالب برشی از کتاب خدمت خوانندگان عزیز تقدیم می‌کنیم:

فرقه‌سازی وکاهش جمعیت، حربه یهودیان قدرت‌طلب

یهودیان اشرافیت‌سالارِ دنیاپرست، خود را نژاد برتر دانسته، بر خلاف مسیحیان، هیچ‌گونه تبلیغی درباره شریعت خود ندارند، چرا که دودمان‌سالاری (اُلیگارشی)  و نژادپرستی (راسیسم) و اشرافیتسالاری (آریستوکراسی)  آنان را زمین‌گیر کرده و صِرف یهودی بودن را مایه برتری خود می‌دانند!

اما در عرصه دشمن‌شناسی از این نکته نباید غفلت کرد که یهودیان مادّه‌گرا، که امروزه در قالب «سازمان صهیونیسم» انسجام یافته‌اند، برای تضعیف مسلمانان به شدت به دنبال فرقه‌سازی هستند و از سوی دیگر، در صددند از تعداد جمعیت منادیان حق و از عظمت استکبارستیزان بکاهند. بنابراین با اطمینان می‌توان گفت: طرح صهیونیستی «کاهش جمعیت مسلمانان»، ضربه مُهلکی بر پیکر جامعه اسلامی است!

موضوع اصلی، سیاست فرقه‌سازی یهودیان در دنیاست؛ اکنون صهیونیسم جهانی در میان مسلمانان و مسیحیان و سایر ملت‌هایی که قدرت و شوکتی دارند، شکاف و تفرقه ایجاد می‌کنند! و شعار «تفرقه بینداز و حکومت کن» شعار فتنهانگیزان انگلیسی است و با اندک توجّهی آشکار می‌شود که مراکز راهبردی انگلیس نیز از حدود قرن 16 تاکنون در چنگال یهودیان است! 

اکنون نیز آنها میکوشند فرقه‌هایی را پدید آورند تا بتوانند از تفرقه بین ملل و شرایع، به طور کامل سوء استفاده و به کمک برخی فِرَق، برخی دیگر را کنترل کنند، یا با ایجاد جنگ‌های بین فرقه‌ای، رقبای خود را تضعیف و پایه‌های حکومت جهانی خویش را استوار سازند! سیاست ایجاد فرقه‌ای و ضد فرقه از سیاست‌های استعمار است و آنان برای مطرح کردن و رشد دادن یک فرقه ضد فرقهای را نیز ایجاد می‌کردند؛ ایجاد انجمن بهائیت و انجمن ضد بهائیت نیز جزو این سیاست است.

پیش از تولّد نامشروع صهیونیسم جهان‌خوار نیز خاندان‌های قدرت‌طلب یهودی، چون روچیلدها و ساسون‌ها که بعدها سازمان صهیونیسم را پایه نهادند، به دنبال همین راهبرد بودند. برخی از محققان اینها را «صهیونیسم تاریخی» نامیده‌اند.

گفتنی است، انتشارات تسنیم اندیشه با همکاری خبرگزاری رسا، کتاب «فرقه‌ها، عرفان‌واره‌ها و مکاتب صهیونیستی» را در شمارگان ۵۰۰۰ نسخه، در ۱۵۶ صفحه  به قیمت ۱۵۰۰۰ تومان  منتشر کرده است و علاقه مندان برای  خرید این کتاب به مدیریت توسعه علمی و ارتباطات خبرگزاری رسا مراجعه و یا با شماره تقلن تلفن: ۰۲۵۳۲۹۰۴۰۲۶--داخلی ۱۰۸ تماس بگیرند./۹۹۸/ن ۶۰۴/ش

ارسال نظرات