۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۶
کد خبر: ۵۵۳۹۰۶
رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان:

عادی‌سازی روابط با دشمن توهین به خون شهدا است

یکی از روحانیان اهل تسنن لبنان تأکید کرد که عادی‌سازی روابط با دشمن به معنای خیانت به وطن و توهین به خون شهدا است.
ماهر عبدالرزاق رییس جمعیت قولنا و العمل لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ ماهر عبدالرزاق رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان در نشستی که از سوی این جنبش با همکاری جمعیت قولنا و العمل و جنبش توحید اسلامی برگزار شد، عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرد.

وی گفت: رژیم صهیونیستی و آمریکا دشمن امت اسلامی هستند. این دشمنی از سوی ما بنا نهاده نشده بلکه یهودیان و صهیونیست ها با ما دشمنی کرده و به تجاوز علیه مقدسات و ناموسمان پرداخته و همواره با ما می جنگند.

شیخ ماهر عبدالرزاق افزود: بر این اساس با سیاست عادی سازی روابط با دشمن در زمینه های مختلف مخالف هستیم چرا که آن را خیانت به امت و مقدسات و وطن و توهین به خون شهدای فلسطین و لبنان می دانیم.

وی تصریح کرد: مساله قدس تنها با آزادی از لوث صهیونیست ها به پایان می رسد اما هم اکنون در دل مسلمانان و اعراب زنده است. ما اطمینان کامل داریم که قدس و فلسطین آزاد شده و به آغوش امت بازمی گردد.

این روحانی اهل تسنن اظهار داشت که سیاست تهدید آمریکا نمی تواند ملت فلسطین را مجبور به تعظیم کرده و ما خواستار حمایت مالی و تسلیحاتی و رسانه ای مقاومت در فلسطین هستیم.

رییس جنبش اصلاح و وحدت حمایت از قدس و فلسطین را وظیفه ای همگانی توصیف کرد و ادامه داد: جنگ توطئه آمیز علیه سوریه و یمن و بحرین باید به پایان برسد تا به پروژه امت احده و حمایت از مقاومت در لبنان و فلسطین برسیم.  

وی درباره اظهارات وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که مدعی شد بلوک شماره ۹ گازی متعلق به رژیم صهیونیستی است و لبنان نباید آن را به مناقصه می گذاشت، تأکید کرد که این دشمن می خواهد به ما تجاوز کرده و ثروت های نفتی لبنان را سرقت کند.

شیخ ماهر عبدالرزاق همه گروه های سیاسی و دینی و مردمی را به قرار گرفتن در پروژه واحد و ایستادگی در برابر دشمن جهت دفاع از سرزمین و ثروت هایمان فراخواند و افزود: همه ما باید به حمایت از ارتش و مقاومت بپردازیم چرا که آنها قدرت بازدارندگی ما در برابر دشمن به شمار می آیند.

وی در بخش پایانی سخنان خود بیان داشت که دشمن در میدان های مختلف از سوی ارتش و مقاومت متحمل شکست شده است و ما با سلاح ارتش، ملت و مقاومت به حمایت از لبنان و ثروت و کرامت آن می پردازیم./980/ب902/د

ارسال نظرات