۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۵۵۵۲۹۰

آیت الله یزدی بر حمایت از مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان تاکید کرد

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خواستار حمایت از مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان شد و بیان داشت که امام خمینی (ره) بر نقش جبهه مقاومت در رسیدن مسلمانان به اهدافشان تاکید داشت.
آیت الله یزدی

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جمعی از علما و استادان سوریه امروز در قم با آیت الله محمد یزدی رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار و گفت‎وگو کردند.

آیت الله یزدی تصریح کرد: خداوند متعال انسان را مختار خلق کرده است تا در انتخابهایش آزاد باشد و این موهبت الهی یک فضیلت بزرگ برای انسان نسبت به سایر موجودات است.

وی افزود: خدا پس از آنکه به انسان اختیار و عقل داد تا بتواند آزاد باشد، انبیا و رسولان را برای یاری عقل جهت تمیز اشیاء مبعوث فرمود.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بر ضرورت پیروی از خط مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان تاکید کرد و گفت: امام خمینی (ره) از ابتدای انقلاب اسلامی به نقش جبهه مقاومت در تحقق اهداف مسلمانان توجه ویژه‎ای داشت.

وی ادامه داد: حضرت آیت الله سید علی خامنه‎ای نیز مسیر امام خمینی (ره) را ادامه داد و محور مقاومت را تقویت کرد.

آیت الله مدرسی تصمیم دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا برای انتقال سفارت خانه خود از تل آویو به قدس را محکوم کرد و بیان داشت: دشمنان به امید خداوند متعال و تلاش جبهه مقاومت اسلامی نمی‎توانند در قدس که پایتخت ادیان ثلاثه است، تغییری ایجاد کنند.

وی تاکید کرد که علمای اسلامی باید در برابر نقش‎های دشمنان بایستند و اجازه رسیدن آنان به اهداف شومشان را ندهند.

این استاد سطوح عالی حوزه‎ علمیه قم جریان تروریستی داعش را ساخته دشمنان دانست و اظهار داشت: داعش همه انسان‎ها را به علت عدم ایمان به عقایدشان تکفیر و قلع و قمع می‎کنند./994/ب902/ف

ارسال نظرات