۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۵۵۵۶۵۰
از سوی آستان مقدس عباسی

مراسم تجلیل از دانشجویان عراقی برگزار شد

تولیت شرعی آستان مقدس عباسی طی مراسمی از دانشجویان برتر عراقی تجلیل کرد.
مراسم تجلیل از دانشجویان برتر دانشگاه‎های عراق

 

به گزارش خبرگزاری رسا، مراسم تجلیل از دانشجویان برتر دانشگاه‎های عراق با حضور عبدالرزاق العیسی وزیر آموزش عالی، حجت الاسلام سید احمد صافی نماینده حضرت آیت الله سیستانی، محمد الاشیقر تولیت آستان مقدس عباسی و جمعی از مسؤولان این آستان، نخبگان دانشگاهی و خانواده‎های آنان در کربلا برگزار شد.

تلاوت قرآن کریم، پخش سرود ملی، سرود آستان مقدس عباسی، قرائت فاتحه برای روح شهدا، سخنرانی حجت الاسلام سید احمد صافی، عبدالرزاق العیسی و تقدیر از دانشجویان برتر بخشی از برنامه‎های این مراسم بود.

حجت الاسلام صافی در این مراسم از خداوند متعال افزایش توفیقات دانشجویان در همه مراحل علمی زندگیشان را مسالت کرد و بیان داشت که امیدواریم این دانشجویان بتوانند به بهترین شکل ممکن به کشورشان خدمت کنند و سبب آبادانی و پیشرفت در این کشور شوند.

عبدالرزاق العیسی نیز از آستان مقدس عباسی برای برگزاری این مراسم تقدیر کرد و بیان داشت: این مراسم مانند سایر فعالیت‎های آستان مقدس عباسی در گذشته، نشان دهنده اهمیت علم و علما برای این آستان است.

امین دوّای به نیابت از دانشگاه‎های عراق طی سخنانی گفت: این گونه مراسم‎ها موجب تکریم علم و علما و باز شدن درب‎های همکاری و همبستگی دانشگاه‎ها بر روی یکدیگر می‎شود.

از نفرات برتر مسابقه کتاب حوزه که چندی پیش در شهر مقدس قم برگزار شد، در این مراسم تجلیل شدند.

شایان ذکر است که این مراسم برای ششمین سال است که از سوی آستان مقدس عباسی برگزار می‎شود./994/ب902/ف

ارسال نظرات