۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۰
کد خبر: ۵۵۷۱۸۱
عضو مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان:

مدعیان حرص به وطن بیشترین ضربه را به لبنان زده‌اند

نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان از برخی مدعیان محافظت از حقوق و دستاوردهای لبنان به عنوان ضربه زننده به مصالح وطن یاد کرد.
شیخ علی الخطیب نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی الخطیب نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته منطقه لبایا در بقاع غربی گفت: سوالی که درباره تبلیغات انتخاباتی پیش می آید اینست، افرادی که هم اکنون در دولت حضور دارند چه سخنی درباره خدمت به مردم و مناطق محروم دارند.

وی افزود: آنان باید توضیح دهند در برابر اشغالگران صهیونیستی و تجاوزهای مستمر آن به لبنان چه اقدامی انجام دادند و برای دفع خطر تروریست های تکفیری که تاکنون امنیت و ثبات کشور را هدف قرار می دهند، چه کار کرده اند؟

حجت الاسلام خطیب خاطرنشان ساخت: کسانی که مدعی حرص نسبت به وطن و ملت هستند، اولین کسانی بودند که به مصالح لبنان ضربه زده اند. آنان کشور را به دلیل سیاست های خود در بدهی و رشوه و فساد و افزایش مالیات علیه فقیران غرق کرده اند.

وی تأکید کرد که مقاومت به محافظت از لبنان و ملت پرداخته و بزرگترین جانفشانی و فداکاری های را در راه ثبات و امنیت و حاکمیت وطن انجام می دهد؛ بنابراین از همه لبنانی ها می خواهیم به این الگو به عنوان حامی وطن و ملت محافظت کنند.

این روحانی لبنانی ادامه داد: انتخابات یک مسؤولیت ملی و دینی و اخلاقی به شمار می آید و ما وظیفه داریم از هر آنکه لبنان را از لوث اشغالگران صهیونیستی و تکفیری آزاد کرده و امنیت و ثبات را برای لبنانی ها به ارمغان آوردند، دفاع کنیم.

عضو ارشد مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان اظهار داشت: مسؤولان باید نسبت به حقوق لبنانی ها و ثروت های نفتی و آبی و ایستادگی در برابر طمع ورزی صهیونیستی در هوشیاری قرار داشته باشند و در برابر فشارهای صهیونیستی و آمریکا به هیچ وجه از حقوق ملی و حاکمیتی کشور کوتاه نیایند./980/ب901/د

ارسال نظرات