۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۵۵۹۱۰۲
مقام ارشد حزب الله:

عربستان و آمریکا در انتخابات پارلمانی ناامید خواهند شد

عضو شورای اجرایی حزب الله با اشاره به ناکامی‌های متعدد آمریکا و عربستان در منطقه تاکید کرد که نقشه آنان بار دیگر نیز در انتخبات پیش رو شکست خواهد خورد.
شیخ علی  دعموش نایب رییس شورای اجرایی حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی دعموش نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در همایش تجلیل از بانوان عرصه فرهنگ تاکید کرد که مجلس پارلمانی پیش رو مطابق با خواسته‌های آمریکا و عربستان سعودی نخواهد بود.

شیخ دعموش افزود: عربستان سعودی و آمریکا به وسیله انتخابات پارلمانی، معرکه سیاسی بزرگی را ضد مقاومت به راه انداختند و هدف آنها جلوگیری از دستیابی به کرسی‌های مجلس در انتخابات پیش رو و تصمیم گیری در پارلمان به دور از مصلحت و استقلال کشور است.

وی با اشاره به تنفر آمریکا و عربستان سعودی از حزب الله و تلاش برای تخریب چهره مقاومت و ترساندن مردم از حزب الله خاطر نشان کرد: اسلوب‌هایی نظیر افزایش فشار به جامعه نخبگان و افکار عمومی برای دست کشیدن مردم از مقاومت شیوه جدیدی نیست.

نایب رییس شورای اجرایی حزب الله گفت: عربستان و آمریکا سال‌ها  با تحمیل فشار علیه افکار عمومی و جریان‌های حامی حزب الله به دنبال دور ساختن مردم از مقاومت است اما مردم در برابر تجاوزگری دشمنان به سلاح مقاومت تسمّک می‌کنند زیرا به آن ایمان دارند.

شیخ دعموش اظهار داشت: تمام تلاش‌های گذشته برای ترساندن مردم از مقاومت به شکست انجامید زیرا مردم لبنان آگاه بوده و با وجود تمام فشارها و بحران افرینی‌ها همچنان اقدامات حزب الله را اقدامات خود دانسته و به آن ایمان دارند.

این مقام مسؤول در حزب الله با بیان ناکامی دشمنان در ناامید ساختن مردم از مقاومت تصریح کرد: مجلس پارلمانی پیش رو موافق با سیاست‌های آمریکا و عربستان سعودی پیش نخواهد رفت حتی اگر میلیاردها دلار ثروت صرف این عمل انجام دهند./981/ب902/ر

ارسال نظرات