۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰
کد خبر: ۵۶۱۰۴۷

مجموعۀ چهار جلدی «دوستان عجیب پیامبر» منتشر شد

ین کتاب دربارۀ پیامبر اکرم(ص) و ماجراهایی است که در دوران وی اتفاق می‌افتد.
چهار

به گزارش خبرگزاری رسا، مجموعۀ چهار جلدی «دوستان عجیب پیامبر» منتشر شد.

منصوره فتاحی، نویسنده، دربارۀ انتشار اثر جدیدش گفت: یک مجموعۀ کودک و نوجوان با عنوان «دوستان عجیب پیامبر» را در انتشارات دفتر نشر فرهنگ اسلامی منتشر کردم. این کتاب دربارۀ پیامبر اکرم(ص) و ماجراهایی است که در دوران وی اتفاق می‌افتد. داستان‌ها به گونه‌ای متفاوت در این مجموعۀ چهار جلدی بیان شده‌اند. کتاب نگاهی جذاب و خلاق به داستان‌ها دارد و ماجراهای کتاب از زبان اجزای طبیعت بیان می‌شود.

وی افزود: یکی از کتاب‌های مجموعۀ چهار جلدی «دوستان عجیب پیامبر»، «پیامبر و موریانه» نام دارد. در این کتاب ماجرای عهدنامه و شعب ابی‌طالب از نگاه موریانه‌ای که عهدنامه را خورده است، بیان می‌شود. کتاب دیگر این مجموعۀ چهار جلدی «پیامبر و ابر» نام دارد. در این کتاب ماجرای ابری که روی سر پیامبر اکرم(ص) در دوران کودکی حرکت می‌کرد، از زبان ابر بیان می‌شود.

این نویسنده با اشاره به جلدهای دیگر مجموعۀ چهار جلدی «دوستان عجیب پیامبر» بیان کرد: کتاب «پیامبر و ماه» عنوان کتاب دیگری از مجموعۀ چهارجلدی «دوستان عجیب پیامبر» است. در این کتاب ماه، ماجرای شق القمر و به دو نیم شدن ماه را بیان می‌کند. «پیامبر و زمین» عنوان کتاب دیگری از این مجموعۀ چهار جلدی است. در این کتاب ماجرا از زبان آن زمینی روایت می‌شود که از طرف شتر پیامبر انتخاب شد.

فتاحی ادامه داد: نوع نگاه و روایت در کتاب‌های مجموعۀ چهار جلدی «دوستان عجیب پیامبر» هر فرد را برای شنیدن روایت داستان بیشتر مشتاق می‌کند. کتاب «پیامبر و موریانه» در اولین دورۀ جشنوارۀ خاتم برگزیده شد./925/ د 103/ش

ارسال نظرات