۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۵۶۵۳۰۲

سه خبر از نشر شهید کاظمی

انتشارات شهید کاظمی کتاب های "زینت باشیم، "مجموعه رمان خانه عنکبوت و نظام صحیح حرکت منطقی؛ از انس با قران تا تمدن نوین اسلامی را منتشر کرده است.
سه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، انتشارات شهید کاظمی کتاب های "زینت باشیم؛ گلچینی درباره برادری همدلی"، "مجموعه رمان خانه عنکبوت نوشته صالح مرسی و  نظام صحیح حرکت منطقی؛ از انس با قران تا تمدن نوین اسلامی تدوین حسین ابراهیمی کوشالی را منتشر کرده است.

"زینت باشیم؛ گلچینی درباره برادری همدلی"

برشی از کتاب:

در دنیای اسلام کسی نیست که بگوید من طرفدار وحدت نیستم.

همه از وحدت دم می‌زنند. اما بسیاری از تعاریف وحدت خطا بوده و مدنظر ما نیست. تعریف بعضی از وحدت این است که همه یک مذهب شوند و دیگر شیعه و سنی وجود نداشته باشد.

در واقع همه مذاهب تعطیل شوند. این تعريف قطعا خطاست. بعضی دیگر مثل افراطیون وهابی می‌گویند همه بیایند مثل من بشوند تا با آنها وحدت کنم! این هم اشتباه است.

تعریف بعضی دیگر هم نوعی هرج و مرج در اعتقادات است. یعنی می‌گویند هرکسی هر عقیده ای دارد، درست است و با هم دعوا نکنید! این هم غلط است. بله ما با مخالف خود دعوا نمی‌کنیم، ولی این بدین معنا نیست که عقیده او را درست می دانیم.

"احترام" به عقاید دیگران با "درست" دانستن آن خیلی فرق دارد. معنای وحدت خیلی پیچیده نیست. منظور از وحدت به هیچ وجه عقب نشینی از عقاید نیست.

مجموعه رمان خانه عنکبوت؛ داستان هایی واقعی از رخنه اطلاعاتی در رژیم صهیونیستی

درباره‌ی مجموعه کتاب:

سازمان‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی از زمان تشکیل تا کنون، سعی دارند با بیان داستان‌هایی از قدرت اطلاعاتی‌شان در رسانه‌ها، اعتماد به نفس جوانان جهان اسلام را از بین برده و بذر ترس و ضعف را در دل آنان بکارند.

البته باید اعتراف کرد که آن‌ها تا حدی نیز در این امر موفق بوده‌اند اما زمانی که حقیقت آشکار می‌شود و اسطوره نفوذناپذيری‌شان توسط جوانانی غیور شکسته می‌شود، جهان درمی‌یابد که در مقابل آنها، همواره هستند افرادی که چون کوه مقابلشان می‌ایستند و حاضرند جان و مال خود را در راه وطنشان فدا کنند و در سکوتی مرگبار، سال‌های سال به وظیفه طاقت فرسای خود عمل کرده و از خود ذره‌ای ترس و ضعف نشان ندهند.

مجموعه خانه عنکبوت، روایت داستانی جوانان میهن پرست جهان عرب است که ایستادگی‌شان، شکست ناپذیری سرویس‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را به افسانه‌ای بی‌اساس بدل کرده و سست بودن این خانه را در مقابل دیده‌گان جهانیان به تصویر کشیده‌است و البته نشانه‌ای است بر پیروزی حتمی و نزدیک جوانان غیور و مؤمن جهان اسلام در برابر جنود شیطان.

نظام صحیح حرکت منطقی؛ از انس با قران تا تمدن نوین اسلامی

درباره‌ی کتاب:

ایجاد تحول درونی در افراد یک جامعه پویا و زنده به سوی رشد و تعالی، نیازمند ایجاد نظم و هماهنگی جمعی در نوع نگاه افراد نسبت به سبک زندگی می‌باشد. برنامه ریزی صحیح در این راستا می‌تواند به عملیاتی شدن نظام صحيح حرکت منطقی بیانجامد.

دست‌یابی به این هدف راهبردی، استحکام ساخت درونی نظام را در پی خواهد داشت، مشروط بر اینکه نشانه‌های این استحکام در حوزه‌های_فرهنگی جامعه بروز و ظهور یابد. در این کتاب با تأکید بر «نظام صحیح حرکت منطتی» برآنیم تا محورهای اصلی این نظام برآمده از آموزه‌های_قرآنی را تبیین کرده و در این مسیر از منظومه فکری رهبر_معظم_انقلاب (مدظله العالی) بهره‌گیری نماییم.

کتاب حاضر به زعم مولف، براساس نگاه جامع و مبتنی بر فقه جعفری رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای در مقوله نظام صحیح حرکت منطقی و ذیل چشم انداز تحقق تمدن نوین اسلامی؛ به تبیین یکی از مسیر‌های اصلی نیل به چشم‌اندازه می‌پردازد./۹۲۵/ پ ۲۰۴/ش

ارسال نظرات