۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۵۶۶۸۵۵
آیت الله مدرسی:

بهبود خدمت رسانی به مردم اولویت اصلی دولت جدید باشد

مرجع تقلید عراق با تاکید بر وحدت ملی، بهبود شرایط عمومی مردم پس از تشکیل دولت جدید را از اولویت مهم مسؤولان دولتی برشمرد.
آیت الله سید محمد تقی مدرسی

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمد تقی مدرسی از مراجع نجف اشرف در بیانیه‌ای بر ضرورت تشکیل دولت جدید، بازگشت وحدت ملّی و بهبود خدمت رسانی به مردم تاکید کرد.

آیت الله مدرسی از جریان‌های پیروز در انتخابات خواست تا به مشورت‌های خود در تشکیل حکومت جدید در اولین فرصت، سرعت بخشیده و تصریح کرد: عراق نیازمند به دولتی حکیم و قوی برای عبور از وضعیت سخت کنونی است.

وی افزود: وظایف موکول شده به دولت جدید بسیار است اما مهمترین آنها ترميم شکافی و چنددستگی است که به دلیل صف بندی‌های ایام انتخابات در کشور ایجاد شده است.

این مرجع تقلید با تاکید بر بازگشت وحدت ملی و تمرکز بر اصول و مبانی به دور از جناح‌ بازی‌های سیاسی اظهار داشت: بازسازی ویرانی‌های باقی مانده از جنگ علیه تروریسم، بهبود خدمت رسانی به مردم و اصلاح قوانین متناسب با شرایط فعلی از دیگر اولویت‌های مهم کشور است.

آیت الله مدرسی در پایان ابراز امیدواری کرد که در روزهای باقی مانده تا اتمام ماه مبارک رمضان ملت عراق بشارت تشکیل حکومت مطلوب خود را دریافت کند تا شادی اعیاد پیش رو کامل شود./981/ب902/ر

ارسال نظرات