۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۵۶۹۰۹۶
تولیت آستان مقدس عباسی:

انسان همواره باید نعمت‌های الهی را به یاد آورد

نماینده آیت الله سیستانی با تاکید بر یادآوری نعمت‌های الهی خاطر نشان کرد که انسان باید عهد و پیمان خود با خدایش را همواره به یاد داشته باشد.
حجت الاسلام سید احمد صافی نماینده حضرت آیت الله سیستانی

به گزارش بین‌الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید احمد صافی نماینده آیت الله سیستانی در کربلا در خطبه‌های امروز نماز جمعه مردم و به ویژه سیاست مداران را به ياد آوردن نعمت‌های الهی دعوت کرده و گفت: انسان نباید وضعیت امروز خود را فراموش کند و همواره موعظه و پند پذیر باشد.

وی افزود: انسان گاهی از حالت تعادل و توازن خارج شده و سختی و آسانی‌هایی بر او می‌گذرد که از آنها برای بازگشت به حالت اعتدال و میانه‌روی استفاده نمی‌کند در نتیجه همواره در اضطراب، اندوه و نگرانی باقی می‌ماند.

نماینده مرجعیت عالی عراق خاطر نشان کرد: برخی افراد منافع شخصی خود را برا منافع دیگران ترجیح داده و حتی از این ایده دفاع می‌کنند حتی اگر این امر به آزار و اذیت رساندن به دیگران منجر شود.

امام جمعه حرم امام حسین(ع) اظهار داشت: هنگامی که بحران اقتصادی پیش می‌آید، از خداوند درخواست می‌کنیم که ما را از این وضعیت نجات دهد اما با خروج از بحران، عهد و پیمان با خدا را فراموش کرده و به همان دوران قبل باز می‌گردیم.

حجت الاسلام صافی تصریح کرد: انسان در هر رده، جایگاه و با هر وظیفه‌ای همواره باید نعمت‌های خدا در حق خود را به یاد آورد. همیشه حال دوران یکسان نخواهد بود و آدمی باید این مسأله را به خاطر داشته باشد.

وی در پایان تاکید کرد: برخی سیاست‌مداران که از تحت پیگرد قرار گرفته شدن بیمناک هستند پس از آنکه خداوند بر آنان منت گذاشته و گذشته‌اش را نادیده گرفته، نباید این نعمت را فراموش کنند./981/ب901/ر

ارسال نظرات