۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۴
کد خبر: ۵۷۰۲۲۶
آیت الله قبلان:

راهکار حل مسأله فلسطین پایان دادن به اشغالگری رژیم صهیونیستی است

رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان با محکومیت جنایات اسرائیل تاکید کرد که راهکار حل مسأله فلسطین پایان دادن به اشغالگری رژیم صهیونیستی است.
آیت الله عبدالامیر قبلان

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عبدالامیر قبلان رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان در دیدار با پدر فادی ضو رییس موسسه ادیان تاکید کرد که تروریسم صهیونیستی و تکفیری دشمن تمام بشریّت است.

آیت الله قبلان خاطر نشان کرد که رژیم صهیونیستی به کشتار مردم بیگناه و غیر نظامیان از هر دین، آیین و قومیتی روی آورده و وظیفه پیروان ادیان آسمانی است که با همکاری یکدیگر با این رژیم تروریستی مقابله کنند.

وی با اشاره به مسأله فلسطین به عنوان قضیه اول امت اسلامی و مسیحی گفت: صهیونیست‌ها با اشغال فلسطین، به مقدسات ادیان آسمانی اهانت کرده و با قتل مردم فلسطین شیوه تروریست‌های تکفیری را در پیش گرفته‌اند.

رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان افزود: راهکار حل مسأله فلسطین در پایان دادن به اشغالگری و تشکیل دولت مستقل فلسطینی به پایتختی قدس شریف و بازگشت مردم به سرزمین آبا و اجدادیشان است.

پدر فادی ضو نیز این دیدار را فرصتی ویژه برای گفتگو و تبادل نظرات پیرامون منطقه و بررسی نقش مراجع دینی و معنوی در تقویت روابط میان مسیحیان و مسلمانان دانست و قیام علما به وظیفه دینی را خواستار شد.

وی اظهار داشت: نیاز امروز جهان، تقویت گفتگوها و همکاری میان رهبران معنوی برای خدمت به برادران و خواهران در منطقه است. امیدوارم که این دیدار خدمتی به تقویت وحدت ادیان باشد./981/ب902/ر

ارسال نظرات