۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۵۷۹۸۹۶
یکی از علمای اهل تسنن لبنان خواستار شد؛

جبهه مبارزه با حامیان تروریست ها باید تاسیس شود

عضو ارشد اتحادیه علمای حامی مقاومت بیان کرد که جبهه مبارزه با حامیان تروریست ها باید تاسیس شود تا شاهد جنایت های نظیر اهواز نباشیم.
صهیب حبلی

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا، شیخ صهیب حبلی عضو ارشد اتحادیه علمای حامی مقاومت طی پیامی حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اهواز که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان شده است، واکنش نشان داد.

در این پیام آمده است: جریان های تروریستی و تکفیری با حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح اهواز و کشتار مردم بی گناه درپی انتقام از جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی افزود: ایران نقش فعالی در مبارزه با طرح و برنامه های تروریست ها تحت مدیریت واشنگتن و همپیمانان عربش ایفا می کند. این کشورهای مزدور این روزها به صورت آشکار روابط خود با رژیم صهیونیستی را اعلام می کنند و پرچم دشمنی با جمهوری اسلامی ایران بلند کرده اند.

عضو ارشد اتحادیه علمای حامی مقاومت تصریح کرد: باید جبهه ای درمنطقه با هدف مقابله با تلاش های خبیثانه کشورهای حامی تروریسم تاسیس کنیم تا بیش از این با امنیت و ثبات دولت های که با تروریسم جهانی نظیر جمهوری اسلامی ایران مبارزه می کنند، بازی نشود.

وی ادامه داد: ایران یکی از محورهای اصلی محور مقاومت است که با توطئه تروریست ها در منطقه به مبارزه برخواسته است بر این اساس شاهد جنایت در اهواز هستیم.

شیخ صهیب حبلی خاطرنشان کرد: علمای معتدل اهل تسنن باید تمام قد در برابر تروریسم بایستند و اجازه ندهند که افکار مسموم خود را به جوانان تزریق و از آنان برای اقدام شوم خود استفاده کنند.

گفتنی است صبح روز شنبه 31 شهریور، چهار عنصر مسلح عضو گروهک تروریستی «الاهوازیه» به مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز حمله کردند و در تیراندازی به مردم و مسؤولان نظامی، -طبق اعلام عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس- دست‌کم 25 نفر را شهید و حدود 70 نفر را مجروح کردند./994/ب۹۰۱

ارسال نظرات