۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹
کد خبر: ۵۸۱۰۱۲

بیانیه مرکز اسلامی الزهراء فرانسه در محکومیت حمله روز گذشته

پلیس فرانسه به بهانه مبارزه با تروریسم، به مرکز اسلامی شیعیان فرانسه در شمال این کشور حمله کرد.
پلیس فرانسه

مرکز الزهرا در حومه شهر بندری دانکرک در شمال کشور فرانسه قرار دارد. ​این مرکز یک نهاد فرهنگی است و شیعیان فرانسوی آن را اداره می کنند.

فعالیت‌های مرکز فرهنگی اسلامی الزهرا، همانند سایر مراکز اسلامی جهان، روشنگرانه و در دفاع از مردم مظلوم فلسطین است و اقدامات غیر انسانی رژیم صهیونیستی را تقبیح می‌کند.

پس از حمله به اصطلاح «ضدتروریستی» روز گذشته پلیس فرانسه، «مرکز زهرا در فرانسه» در صفحه فیسبوک خود نوشت:

ساعت 6 صبح امروز، گروه زیادی از نیروهای پلیس وارد محوطه مرکز زهرا و بخش ضد صهیونیزم شدند. بیش از 200 نیروی پلیس بخش‌های مختلف مرکز و نیز خانه های ما را جستجو و تفتیش کردند.

پلیس فرانسه در بیانیه خود اعلام کرده است که فعالیت‌های ما در مرکز زهرا، حمایت از چندین گروه و جنبش تروریستی است که با ارزش‌های جمهوری (فرانسه) مغایرت دارد!

طبق اعلام آنان، مرکز ما «محمل اصلی شیعه بنیادگرا در اروپاست»!

ما به نوبه خود می‌خواهیم جزییات بیشتری را در مورد ذات و نیز پوچی این تهمت‌ها بیان کنیم:

چگونه می‌توان گروه‌های تروریستی را شناخت؟

ارزش‌های ما چیستند که « علیه ارزش‌های جمهوری» شناخته می‌شوند؟

ما در اینجا بیان می‌کنیم که مرکز الزهرای فرانسه و بخش ضدصهیونیزم، همیشه کاملا شفاف عمل کرده است؛ همه فعالیت‌ها، بیانیه‌ها و هرآن‌چه که ما محکوم کرده‌ایم، در وبسایت و خروجی‌های خبری ما قرار دارد.

ما هیچ چیزی برای پنهان کردن نداریم.

شکی نیست که این تهمت‌ها از آنجا علیه ما مطرح شده است که ما مبارزه بی وقفه‌ای علیه صهیونیزم و وهابیت داشته و نیز رفتارهای شیطانی آنان را همیشه محکوم می‌کنیم.

شاهد این مدعا این است که اولین رسانه‌ای که حمله به مرکز زهرا در فرانسه را منتشر کرد، شبکه اسرائیلی آی24 بود.

جای هیچ شک و شبهه‌ای نیست که صهیونیست‌ها در پشت پرده عملیات پلیس علیه مرکز اسلامی ما قرار دارند و به نظر می‌رسد از مقامات فرانسه خواستار حمله به مرکز شده‌اند. همه می‌دانند که صهیونیست‌ها همیشه از هر گونه اتهام مبرا می‌شوند.

مرکز الزهرا فرانسه و بخش ضدضهیونزم، این عملیات شرم‌آور را را به شدت محکوم می‌کند؛ عملیاتی که با هدف منحرف کردن افکار عمومی و در تلاش برای مرعوب کردن اعضا و حامیان آن انجام شده است.

با هوشیاری کامل، از آنجا که طبق قانون کشورمان (فرانسه) عمل می‌کنیم، ما از این موقعیت و افرادی که هیچ تقصیری در آن نداشته‌اند استقبال می‌کنیم و با نادیده گرفتن شیطنت‌های صهیونیست‌ها، بر مواضع و اصول خود استوار می‌مانیم./۸۴۷/ب۱۰۱/ع

ارسال نظرات