۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
کد خبر: ۵۸۴۱۶۰
رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان:

جبهه مقاومت بر تحریم های آمریکا پیروزی می‎شود

رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان با بیان این که از آمریکا توقعی جز افزایش تحریم نبود، خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت بر تحریم های آمریکا پیروزی می شود.
«سید هاشم صفی الدین» رییس شورای اجرایی حزب‌الله

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان طی سخنانی اقدامات آمریکا علیه حزب الله را طبیعی توصیف کرد و خاطرنشان ساخت: ما به خوبی می دانیم که دشمنان، دست از دشمنی با ما بر نمی دارند و آمریکا نیز طی این روزها درپی افزایش فشارها بر حزب الله است.

وی با اشاره اظهارات جدید دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا پیرامون افزایش تحریم های علیه حزب الله، تاکید کرد که از آمریکا توقعی جز افزایش تحریم و تجاوز علیه حزب الله نداریم.

رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان تصریح کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی از همه توان خود برای نابودی جبهه مقاومت استفاده کردند، اما چیزی که در پایان اتفاق افتاده، پیروزی قاطع مقاومت و نابودی نقشه های آنان است.

وی افزود: دفاع از کشور و وطن خود مایه شرافت، عزت و افتخار ماست و در سال های 2000 و 2006 میلادی آن را آزاد و از کشور خود دفاع کردیم و همچنین با قدرت در برابر اقدامات جریان های تروریستی و تکفیری در سوریه و مرزهای لبنان ایستادیم. این دستاوردها و افتخارات متعلق به شهدا، جانبازان و همه کسانی است که در راه مقاومت قدمی برداشته اند و مشکلات موجود را تحمل کردند.

حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین بیان کرد: مقاومت از لبنان محافظت کرد و کاملترین الگو را در طول تاریخ این کشور ارائه کرد به طوری که اکنون می توانیم بگویم که استقلال حقیقی لبنان با مقاومت آغاز شد و مردم این کشور در عزت و با آزادی و استقلال حقیقی زندگی می کنند. پیش از آغاز مقاومت، مردم لبنان با خطرات مختلف دست و پنجه نرم می کرد و ا گر این امنیت و ثبات فعلی در لبنان که در سایه پیروزیهای به دست آمده در سوریه، عراق و منطقه نبود، لبنان توانایی ایجاد و اجرای قانون جدید انتخاباتی را نداشت./994/ب901/ف

 

ارسال نظرات