۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۵۸۶۸۳۵

رسانه صهیونیستی از حمایت نتانیاهو از بن سلمان پرده برداشت

یک روزنامه صهیونیستی سفر اخیر برخی مقامات ارشد تل آویو به امارات و عمان را نتیجه حمایت نتانیاهو از محمد بن سلمان عنوان کرد.
نتانیاهو و بن سلمان

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا به نقل از وب سایت خبری اللؤلؤة، روزنامه هاآرتص از حمایت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از محمد بن سلمان در پی قتل خاشقچی پرده برداشت.

این روزنامه صهیونیستی با اشاره به بهره برداری تل آویو از قتل جمال خاشقچی نوشت که سفر اخیر مقامات ارشد رژیم صهیونیستی به برخی کشورهای حوزه خلیج [فارس] و بهبودی احتمالی روابط تل آویو با بحرین و سودان از جمله نتایج حمایت نتانیاهو از بن سلمان است.

بنا بر این گزارش، محمد بن سلمان در پی کشته شدن جمال خاشقچی، عربستان را مدیون دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی قرار داده است.

گفتنی است که گستره بحران خاشقچی در حدی است که به نوعی اصلاحات شاهزاده ۳۳ ساله که در ماه های اخیر سروصدای زیادی کرده بود را بسیار کمرنگ کرد. از سوی دیگر ناپدیدشدن روزنامه نگار سعودی در ترکیه مشروعیت بن سلمان برای پادشاهی عربستان را بسیار کمتر از قبل کرده است.

جمال خاشقچی 59 ساله، بعد از انتخاب بن سلمان به عنوان ولیعهد عربستان، این کشور را ترک کرد و به آمریکا رفته بود. وی برای ثبت ازدواج خود به کنسولگری عربستان در استانبول رفت ولی بعد از آن ناپدید شد و بعدها آل سعودی مسؤولیت کشته شدن آن را توسط عوامل خود برعهده گرفتند.

 

ارسال نظرات