۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۷
کد خبر: ۵۸۶۹۸۸
یک فعال حقوق بشر:

صدور احکام سنگین علیه شهروندان بحرینی یک فاجعه انسانی است

یک فعال حقوق بشر، صدور حکم اعدام و ا جرای آنها علیه شهروندان بحرینی به خاطر فعالیت در حوزه آزادی بیان را بی عدالتی و غیرقانونی عنوان کرد.
اعدام

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا به نقل از وب سایت خبری اللؤلؤة، «ابتسام الصائغ» فعال حقوق بشر ادامه صدور احکام سنگین قضایی مانند اعدام علیه شهروندان بحرینی به خاطر فعالیت در حوزه آزادی بیان را یک فاجعه انسانی دانست.

ابتسام الصائغ صدور و اجرای حکم اعدام از سوی دادگاه رژیم آل خلیفه را بی عدالتی و مخالف قانون عنوان کرد و افزود: بی آنکه به شهروندان بحرینی فرصتی برای دفاع از خودشان داده شود، احکام قضایی سنگین علیه آنان از سوی رژیم آل خلیفه صادر می شود.

گفتنی است که وزارت کشور بحرین بر خلاف قوانین محلی و موازین بین المللی که متهم را تا اثبات جرم در دادگاهی عادلانه مبرا می داند، پیش از تحویل برخی پرونده ها به دادستانی اقدام به نشر تصاویر بازداشت شدگان می کند.

 سیستم قضایی بحرین برای انتقام جویی از جوانان فعال و مخالف خود اقدام به پرونده سازی علیه آنان می کند و مخالفان خود را "تحت عناوین مختلف تروریستی و جنایی" در محاکمه هایی ناعادلانه و زیر شکنجه به اشد مجازات محکوم می کند.

ارسال نظرات