۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۵۹۵۴۷۴

مشت‌ آهنین بن سلمان علیه مخالفان اصلاحات در عربستان

مشت‌ آهنین بن سلمان علیه مخالفان اصلاحات در عربستان
ولیعهد عربستان با استفاده از تبلیغات گسترده برای بسته اصلاحاتی خود، موجی از بازداشت صدها تن از مبلغان و روشنفکران مخالف با اصلاحات راه انداخته است.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان در حال بکارگیری روش های مختلف برای ترساندن مبلغان و روشنفکرانی است که با اصلاحات فرهنگی و اجتماعی در این کشور مخالفت می کنند.

 وب‌سات خبری الخلیج آنلاین نوشت: سازمان های بین المللی اعلام کرده اند که اصلاحات فرهنگی و اجتماعی محمد بن سلمان ضربه ویرانگری به حقوق بشر و آزادی بیان در عربستان وارد کرده است.

از زمان به قدرت رسیدن بن سلمان، موجی از بازداشت ها علیه صدها تن از شاهزاده ها، مبلغان، مخالفان سیاست های ریاض و فعالان حقوق بشر صورت گرفته است.

بن سلمان در دوره اخیر با استفاده از تبلیغات گسترده از بسته اصلاحاتی خود برای عربستان در زمینه های مختلف رونمایی کرد و تاکنون بخش مربوط به زنان آن بیش از دیگر بخش ها مورد توجه رسانه های داخلی و خارجی بوده است.

این اصلاحات در حالی صورت می گیرد که فتواهای وهابیت و نظرهای هیأت کبار العلمای عربستان با بی‌توجهی بی‌سابقه ای از سوی شاه سعودی و پسرش محمد مواجه شده است./983/ب902/ف

ارسال نظرات