۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۵۹۸۹۹۷

معرفی کتاب "مادری؛ حقوق و مسئولیت‌ها"

معرفی کتاب
نویسنده این اثر تلاش دارد به مقایسه جایگاه مادری در اسلام با اندیشه‌های غربی، آموزه‌های ادیان آسمانی، دانش‌های فمنیستی و معاهدات بین المللی بپردازد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا مرکز تحقیقات زن و خانواده کتاب مادری؛ حقوق و مسئولیت‌ها نوشته نرگس خدامی را منتشر کرده است.
کتاب «مادری؛ حقوق و مسئولیت ها» در زمره آثار جدید منتشر شده مرکز تحقیقات زن و خانواده است و نویسنده این اثر تلاش دارد به مقایسه جایگاه مادری در اسلام با اندیشه‌های غربی، آموزه‌های ادیان آسمانی، دانش‌های فمنیستی و معاهدات بین المللی بپردازد. خواننده با مطالعه این کتاب پاسخ این پرسش را خواهد یافت که آموزه‌های اسلامی چه تصویری از جایگاه، نقش‌ها و مسئولیت‌های مادری ارائه می‌کند؟ همچنین می‌توان اهمیت مادری در نگاه دین و حقوق و تکالیف مرتبط با نقش‌های مادری را مرور کرد و با مسئولیت‌ها و آداب مادری از منظراسلام آشنا شد. در پایان نیز بدیل‌های مادری از جمله تلقیح مصنوعی و جای گزینی در شیردهی و مراقبت بررسی و نقادی شده است.

مرکز تحقیقات زن و خانواده کتاب مادری؛ حقوق و مسئولیت‌ها را در ۱۴۲ صفحه و قیمت ۹۰،۰۰۰ ریـــال منتشر کرده است. علاقه مندان می‌توانند برای خرید کتاب‌ها از روش‌های ذیل اقدام فرمایند:
حضوری: قم: بلوار الغدیر، کوچه ۱۰، شماره ۵
تهران: بلوار کشاورز، خیابان نادری، کوچه حجت‌دوست، شماره ۵۶
تلفنی:
قم: ۵۸-۳۲۶۰۳۳۵۷ (۰۲۵) داخلی ۴۶۶۴
مستقیم: ۳۲۱۴۴۶۶۴ (۰۲۵)
تهران: ۸۸۹۸۳۹۴۴ (۰، ۲۱)
اینترنتی از طریق لینک https://wrc.ir/shop/home/.
/۹۲۵/ن ۶۰۴/ش
ارسال نظرات