۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۶۰۱۹۱۶
رییس شورای تجمع علمای مسلمانان لبنان خواستار شد؛

تشکیل اتاق عملیات مشترک جهت مقابله با رژیم صهیونیستی

تشکیل اتاق عملیات مشترک جهت مقابله با رژیم صهیونیستی
رییس شورای تجمع علمای مسلمانان لبنان از گردان های مختلف فلسطینی برای مقابله قوی تر با رژیم صهیونیستی، جهت تشکیل اتاق عملیات مشترک دعوت کرد.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، تجمع علمای مسلمان به ریاست حجت الاسلام شیخ حسان عبدالله با مصطفی حمدان از مسؤولان سیاسی و امنیتی لبنان دیدار و آخرین وضعیت این کشور و منطقه را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

حجت الاسلام شیخ حسان عبدالله در این دیدار امت اسلامی را در مرحله دقیق و حساسی توصیف کرد و بیان داشت: دونالد ترامپ رییس جمهور ایالات متحده آمریکا تهدیدات خود را علیه امت اسلامی افزایش داده و در پی اجرای طرح «معامله قرن» است؛ مسلمانان در چنین شرایطی باید اتحاد خود را حفظ و در برابر استکبار جهانی جهت دریافت حقوق از دست رفته خود مقاومت کنند.

وی افزود: جریان و گردان های فلسطینی باید ضمن کنار گذاشتن اختلافات خود، اتاق عملیات مشترک جهت افزایش فعالیت های خود برگزار کنند و مسؤولان دولتی نیز با توقف ارتباطات امنیتی با رژیم صهیونیستی کرامت مردم فلسطین را حفظ و برنامه ای را جهت حل اختلافات با جنبش حماس تدوین کنند.

رییس شورای تجمع علمای مسلمانان لبنان خواستار بازگشت آوارگان سوریه به کشورشان شد و خاطرنشان کرد: تاخیر در بازگشت آوارگان سوری به کشورشان یک توطئه علیه دولت سوریه و استفاده از آن به عنوان یک اهرم فشار در گفت وگو های سیاسی است و از آن خطرناک تر، اقامتشان در لبنان است که این اقدام بر خلاف خواسته مردم و قانون اساسی این کشور است.

مصطفی حمدان نیز در این دیدار گفت: همه اعضای جبهه مقاومت و حامیان فلسطین باید وحدت خود را برای مقابله قوی تر با رژیم اشغالگر صهیونیستی حفظ کنند.

وی از مردم لبنان نیز برای اتحاد با ارتش و جبهه مقاومت جهت مقابله با فساد دعوت کرد و اظهار داشت: ملت لبنان همان طور که توانستند از اراضی و کشورشان دفاع کنند، می توانند با فساد مبارزه و به پیروزی برسند.

ارسال نظرات