۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۶۰۹۵۳۱

خیز رژیم صهیونیستی برای بازگرداندن یهودیان به سرزمین مادری در عربستان

خیز رژیم صهیونیستی برای بازگرداندن یهودیان به سرزمین مادری در عربستان
رژیم صهیونیستی با هدف بازگرداندن یهودیان به سرزمین مادری در عربستان، برای اولین بار تصاویر قدیمی از مکه و مدینه منتشر کرد.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، رژیم صهیونیستی برای اولین بار تصاویر قدیمی و جدید از مکه مکرمه و مدینه منوره را در فضای مجازی منتشر کرد.

به گزارش روزنامه فرامنظقه ای رای الیوم، این تصاویر مربوط به نقاشی هایی است که هنرمندان در سال 1975 میلادی نقاشی کرده اند و هم اکنون در کتابخانه ملی رژیم صهیونیستی نگهداری می شود.

این اقدام رژیم صهیونیستی به عنوان یکی از اقدامات تبلیغاتی در فضای مجازی برای بازگرداندن یهودیان به سرزمین مادری در عربستان صورت می گیرد.

اخیرا ابوحلیبه، عضو برجسته حماس اعلام کرد که اطلاعات به دست آمده از داخل عربستان تأکید می‌کند که برخی از یهودیان که ادعا می‌کنند از نسل خیبر، بین قریظه و بنی قینقاع و غیره هستند، وارد عربستان بویژه مدینه منوره شده‌اند تا به اماکنی بازگردند که حضرت محمد (ص) آنها را از آن اخراج کرده بود.

این عضو حماس در ادامه اعلام کرد که «یهودیان» می‌خواهند خسارت‌هایی را در پی خروج از مدینه متحمل شده‌اند در کنفرانس بحرین جبران کنند.

نشست اقتصادی بحرین به عنوان اولین گام در راستای اجرای طرح موسوم به «معامله قرن» قرار است طی روزهای 25 و 26 ژوئن (4 و 5 تیرماه) در منامه برگزار شود.983/ب

 

ارسال نظرات