۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۶۶۳۱۸۷
گزارش رسا از شاهدان عینی؛

گوشه‌ای از جنایات هندوهای افراطی

گوشه‌ای از جنایات هندوهای افراطی
هندو‌های افراطی دست یک مسلمان هندی را قطع کردند تنها به جرم این‌که عدد ۷۸۶ که نشان اختصاصی مسلمانان در هند است، را بر روی دست خود خالکوبی کرده بود.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، یکی از مسلمانان منطقه پانی پته ایالت هریانه هند، به جرم خالکوبی عدد 786 که عدد بسم الله الرحمن الرحیم و نشان اختصاصی مسلمانان در هند است، دست خود را از دست داد!

اکرام سلمانی برادر مصدوم می گوید: ما ساکن نانوت سهارنپور هستیم، برادرم برای کار عازم شهر پانی پته بود، وقتی به کشن پور رسید شب شد و جای برای استراحت نداشت بنابراین تصمیم گرفت در پارک بخوابد اما دو نفر پس از پرسیدن اسم برادرم از ورود او به پارک جلوی گیری کردند و تا حد مرگ او را زدند و برادرم بیهوش شد.

وی تصریح کرد: برادرم پس از آن که به هوش آمد، احساس تشنگی کرد و دنبال آب به یکی از خانه های نزدیک پارک مراجعه کرد اما متاسفانه آنجا خانه مهاجمان بود، آنها برادرم را به داخل خانه کشاندند و با چوب و سنگ وی را زدند، سرش را شکاندند و صورتش را زخمی کردند؛ در همین حال دیدند به روی دست برادرم عدد 786 خالکوبی شده است به همین دلیل دستش را بریدند و او را در خط راه آهن نزدیک خانه خود رها کردند.

پلیس منطقه در حمایت از هندوهای افراطی در گزارش خود اهلام کرد که دست این فرد بر اثر برخورد با قطار قطع شده است./988/ت302/ف

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۸
بی رحمی و ظلم بر شیعیان همیشه در تاریخ بوده است
0
0