۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۶۶۷۴۹۶
در اعتراض نسبت به اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) صورت گرفت؛

تظاهرات جمعی از روحانیون و شخصیت‌های فرهنگی کارگل کشمیر+تصاویر

تظاهرات جمعی از روحانیون و شخصیت‌های فرهنگی کارگل کشمیر+تصاویر
سازمان یاد بود امام خمینی(ره) کارگل کشمیر در اعتراض به عملکرد رییس جمهور فرانسه تظاهرات کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، اعضای سازمان یاد بود امام خمینی کارگل کشمیر در اعتراض به حمایت رییس جمهور فرانسه از کاریکاتور توهین آمیز رسول اسلام(ص) تظاهراتی را برپا کرد.

در این تظاهرات که روحانیون، شخصیت های دینی، فرهنگی، سیاسی، جوانان و تعداد زیادی از عموم مردم شرکت کردند از فلکه فاطمه آغاز و در میدان سرخ به اتمام رسید.

شرکت کنندگان خشمگین با در دست داشتن پلاکاردهایی همچون، مکرون برای امنیت جهانی خطر است، فرانسه کشور تروریستی است، محصولات فرانسه تحریم شود، مسلمانان کارگل از سیاست های دشمنانه و ضد اسلامی را به شدت محکوم می کند، حضرت محمد مصطفی سرور و افتخار مسلمانان است، اهانت های دولتمردان فرانسه را محکوم کردند.

مولانا غلام نبی وار رییس سنت والجماعت کارگل کشمیر هند در خطاب تظاهر کنندگان گفت: صهیونیزم جهانی دشمن اصلی و واقعی مسلمانان جهان است، سران و رهبران اسلامی لایحه مناسبی برای حفظ ارزش های اسلامی تدوین کنند.

وی با بیان این که آزادی بیان یک حربه و بازی سیاسی برای سران غرب شمار می رود تأکید کرد: توهین به پیامبر اسلام(ص) نزد روسای مغربی جایز است اما انتقاد برهولوکاست جرم و ممنوع است، این نشان از سیاست های دوگانه سران غربی است.

رییس سنت والجماعت کارگل کشمیر هند با اشاره به این که هنگامی که غرب در جهالت و تاریکی مطلق بود، رسول اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) سخن از آزادی، عدالت و برابری را به میان آورد و پیروان خود را متمدن ساخت افزود: توهین به چنین شخصیت، توهین به جامعه متمدن است، در برابر چنین عمل زشت نه فقط مسلمان بلکه تمام انسان ها صدا بلند کند.

وی در آخر گفت: اسلام دینی امن، صلح پسند و دین سلامتی است./988/ت302/ف

ارسال نظرات