کتاب مقدمهای بر روابط عمومی استراتژیک منتشر شد
به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، «محمدرضا حقیقی»، مترجم این کتاب در گفتوگویی اظهار داشت: این کتاب را میتوان به عنوان جدیدترین کتاب ترجمه در حوزه ارتباطات طی سال ۲۰۲۰ میلادی به شمار آورد.
وی افزود: محتوای این کتاب شامل بخشهایی چون روابط عمومی رسانههای دیجیتال و اجتماعی، استراتژیها و راهبردهای صنعت روابط عمومی، ساختاربندیهای ارتباطی، تکنیکهای تولید محتوا و مدلهای ارتباطی است.
وی خاطر نشان کرد: این کتاب میخواهد بگوید که به چه دلیل باید به روابط عمومی به عنوان یک وظیفه استراتژیک توجه کرد و چگونه میتوان این کارکرد را به مؤثرترین نحو انجام داد.
«حقیقی» اضافه کرد: نقش راهبردی و استراتژیک روابط عمومی در سازمان در دنیای امروز بدون هیچ شبههای پذیرفته شده است.
وی افزود: امروزه روابط عمومی در سطوح استراتژیک و عالی سازمان و کارگزار روابط عمومی در درون تیم رهبری سازمان یا هیأت مدیره قرار دارد زیرا اصولاً روابط عمومی یک مدیریت استراتژیک است یا در مدیریت استراتژیک سازمان نقش اساسی دارد.
به گفته وی در این کتاب تلاش شده است تا مدیران روابط عمومی با آخرین تکنیکهای روز دنیا در این حوزه حساس و پرمخاطب آشنا شوند.
به گزارش ایرنا این کتاب در ۱۵۸ صفحه به همت سازمان جهاد دانشگاهی به چاپ رسید و همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی در اختیار مدیران حوزه ارتباطات و اصحاب رسانه و همچنین فعالان حوزه روابط عمومی کشور قرار گرفته است.
«محمدرضا حقیقی» از پیشگامان عرصه ارتباطات و روابط عمومی کشور است که ریاست انجمن روابط عمومی ایران در کارنامه کاری وی به چشم میخورد./826/