۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۶۷۰۳۲۵
رییس بنیاد قرآن و عترت بمبئی هندوستان در گفت‌وگو با رسا:

تحریم، انگیزه ای برای تشکیل جامعه المصطفی در جهان خواهد شد

تحریم، انگیزه ای برای تشکیل جامعه المصطفی در جهان خواهد شد
حجت الاسلام رضوی در واکنش به تحریم جامعه المصطفی العالمیه توسط آمریکا، گفت: تحریم انگیزه ای برای تشکیل جامعه المصطفی در جهان خواهد شد.

حجت الاسلام سید شمع محمد رضوی رییس بنیاد قرآن و عترت بمبئی هندوستان، مدیر و موسس حوزه علمیه آیت الله خامنه ای و حوزه علمیه خواهران حضرت فاطمه معصومه(ص) در گفت و گو با خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، نسبت به تحریم جامعه المصطفی العالمیه توسط آمریکا واکنش نشان داد و آنرا به شدت محکوم کرد.

وی با بیان این که تحریم دانشگاه بین المللی جامعه المصطفی از طرف دونالد ترامپ رییس جمهور ایالت متحده آمریکا، نشانگر ترویج جهالت در جهان است، گفت: بنده از دوستداران علم و دانش استدعا دارم که در سراسر جهان جامعه المصطفی را تاسیس کنند.

این روحانی هندوستانی جهان و دوستداران علم و پژوهش را به شناخت بیشتر جامعه المصطفی دعوت کرد و افزود: این مرکز علمی بین المللی مرکزی است که تشنگان علوم اسلامی، شیعه و سنی از سراسر جهان از چشمه علمی آن سراب می شوند و با تحصیل علوم اسلام ناب محمدی(ص) خود را به مراتب عالی می رسانند.

وی با اشاره به این که این مرکز علمی همواره حتی در ایام کرونا که مراکز علمی در کشورهای همسایه حتی در کشورهای پیشرفته به تعطیلی کامل و یا نیمه تعطیل بوده اند، فعالیت ها علمی خود را ادامه داشته است، تاکید کرد: ترامپ دیوانه با این اقدام خود نشان داده که وی یک مریض روانی و نیازمند درمان کامل است.

حجت الاسلام رضوی با تاکید به این که جهان، جامعه المصطفی را بعنوان مرکز آموزش بین المللی علوم اسلامی می شناسد، افزود: فارغ التحصیلان این مرکز پرچم دار معنویت، عقلانیت و عدالت‌ خواهی در جهان شناخته می شوند و هدف اصلی این مرکز ترویج صلح و دوستی، امنیت و برادری در جهان است.

وی خطاب به عاشقان جامعه المصطفی که از این پس فعالیت های علمی و تبلیغی خود را بیشتر کنند تا دشمن از اقدامات خود مایوس گردد، ابراز داشت: تاریخ نشان داده است که ظالمان و ستمکاران هیچ وقت به اهداف شوم خود نرسیده اند و در آینده نیز به اهداف خود نخواهند رسید.

رییس بنیاد قرآن و عترت بمبئی هندوستان با بیان این که درحال حاضر نائب برحق امام زمان(عج)، جانشین برحق رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام راحل حضرت امام خمینی(ره)، رهبرعزیز انقلاب، امام امت حضرت آیت الله سید علی خامنه ای، هدف دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی و دین اسلام اند، گفت: تحریم جامعه المصطفی العالمیه از طرف ابر قدرت جهان، دلیل واضح بر عملکرد موفقیت آمیز این مرکز است و به لطف خداوند متعال سیاست های کثیف و اشتباه دشمنان قسم خورده انقلاب مانند همیشه با شکست روبرو خواهد شد./988/

ارسال نظرات