۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۶۸۳۳۰۸

پنجمین خبرنامه «اسلام و فضای مجازی» منتشر شد

پنجمین خبرنامه «اسلام و فضای مجازی» منتشر شد
پنجمین خبرنامه اسلام و فضای مجازی منتشر شد. این بولتن خبری به مهم‌ترین رویدادهای حوزه اسلام و فضای مجازی در بازه دو ماهه اردیبهشت و خرداد 1400 پرداخته است.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا،دفتر مطالعات اسلامی و ارتباطات حوزوی پژوهشگاه فضای مجازی، این بولتن خبری به مهم‌ترین رویدادهای حوزه اسلام و فضای مجازی در بازه دو ماهه اردیبهشت و خرداد 1400 پرداخته است.

این خبرنامه در چهار محور «اخبار حوزه و فضای مجازی»، «اخبار اسلام و فضای مجازی در کشور»، «اخبار اسلام و فضای مجازی در جهان» و «اخبار دفتر مطالعات اسلامی و ارتباطات حوزوی پژوهشگاه فضای مجازی» منتشر شده و در اختیار پژوهشگران و علاقه‌مندان این حوزه قرار گرفته است.

در این خبرنامه به تازه‌ترین فرمایشات رهبری درباره فضای مجازی پرداخته شده است. «ضرورت مقابله با نقش‌آفرینی رسانه‌های دشمن در انتخابات ریاست‌جمهوری»، «خلع سلاح حاکمیت‌ها با ورود فناوری‌های جدید»، «ابتذال سیاسی در تنزل دادن گفتمان فضای مجازی به مبحث فیلترینگ»، «ایران دیجیتال چگونه در دولت آینده محقق خواهد شد؟» و «گزارش دیلی‌میل انگلستان از افزایش قابل‌توجه مشارکت در خدمات و عبادات آنلاین» از عناوینی است که گزارش آن در این خبرنامه آمده است.

در انتهای این خبرنامه نیز به اهم فعالیت‌های دفتر مطالعات اسلامی و ارتباطات حوزوی پژوهشگاه فضای مجازی از جمله: نشست‌های مجازی با موضوع «ظرفیت‌شناسی تعاملات فرهنگی جهان اسلام در فضای مجازی با محوریت جهان عرب» و «حضور زن مسلمان در فضای مجازی؛ هست‌ها و بایدها» و گفتگوی اختصاصی با دکتر «گری بونت» پژوهشگر بین‌المللی مطالعات اسلامی فضای مجازی، پرداخته شده است.

ارسال نظرات