۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۶۸۴۳۲۸

مردم پاکستان در اعتراض به اهانت به امام کاظم(ع) تظاهرات کردند

مردم پاکستان در اعتراض به اهانت به امام کاظم(ع) تظاهرات کردند
مردم ولایتمدار سراسر پاکستان در اعتراض به اهانت به امام هفتم موسی ابن جعفر کاظم علیه السلام تظاهرات برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، دوستداران اهلبیت پیامبر علیهم السلام در سراسر پاکستان در اعتراض به اهانت امام هفتم موسی ابن جعفر کاظم علیه السلام تظاهرات پرشوری در این کشور برگزار کردند.

تظاهر کنندگان خشمگین با فریاد مرگ بر توهین کنندگان مقدسات اسلامی و اهلبیت پیامبر علیهم السلام خواستار محاکمه و مجازات هرچه زودتر توهین کننده شدند.

حجت الاسلام عابد حسین جعفری رییس جنبش حسینی پاراچنار پاکستان در راهپیمایی شهر پاراچنار این کشور، دولت مرکزی را نسبت به پیامد های اهانت به مقدسات اسلامی هشدار داد و گفت: دولت عمران خان با دستگیری توهین کننده به مولایمان امام موسی کاظم علیه السلام فضای امن و امان را به کشور باز گرداند.

حجت الاسلام سید رضوان حیدر کاظمی دبیر مجلس وحدت مسلمین در ایالت پاراچنار پاکستان در راهپیمایی شهر علی پور گفت: حادثه اخیر توهین به امام کاظم علیه السلام احساسات شیعه و سنی را جریحه دار کرده است، عموم مردم به شدت عصبانی شده و خواستار محاکمه فرد خطا کار اند.

وی افزود: این افراد نوکران و مزدوران استکبار جهانی اند که در عوض دریافت پول امنیت ملی و اتحاد اسلامی را به خطر می اندازند.  

حجت الاسلام مجاهد حسین نقوی مسئول تربیتی مجلس وحدت مسلمین پاکستان در منطقه رحیم یارخان خطاب به تظاهر کنندگان گفت: اگر دولت در گذشته توهین کنندگان را به سزای اعمالشان می رساند دیگر امروز شاهد چنین حادثه تلخ نبودیم، اهلبیت پیامبر علیهم السلام همواره مورد احترام تمام پیروان اسلامی بوده اند.

حجت الاسلام والمسلمین سید وحید عباس کاظمی دبیر مجلس وحدت مسلمین در منطقه خیبر پختونخوا با شرکت در تظاهرت منطقه هری پور پاکستان، توهین به ساحت مقدس امام موسی کاظم علیه السلام را به شدت محکوم کرد و ابراز داشت: دولت و نهادهای امنیتی باید ریشه اهانت و اختلاف اسلامی در کشور را بخشکاند، ما هر سال پیش از محرم الحرام شاهد چنین حادثه تلخ هستیم و این نشان می دهد که دشمن در تلاش شعله ور کردن اختلافات مذهبی در کشور است.

وی خواستار محاکمه عاملین اهانت به امام موسی کاظم علیه السلام شد و تاکید کرد: وهابی های تکفیری عامل نا امنی در کشور اند تا زمانیکه دولت با عربستان سعودی وابسته باشد ما در کشور شاهد چنین حوادث تلخ خواهیم بود./988/

ارسال نظرات