۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۶۸۸۶۱۱
عضو ارشد حزب‌الله:

در برابر هیچ تجاوزی دست بسته نمی‌نشینیم

در برابر هیچ تجاوزی دست بسته نمی‌نشینیم
شیخ البغدادی گفت: حزب الله همانگونه که از ملت لبنان در برابر حمله رژیم صهیونیستی محافظت کرد از آن در مقابل تجاوز آمریکایی ها و مسؤولان فاسد نیز حمایت خواهد کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، شیخ حسن البغدادی عضو کمیته مرکزی جنبش‌ حزب‌الله گفت: مشکل لبنانی‌ها به دلیل وجود مقامات فاسدی است که پول مردم را غارت کرده و لبنان را آستانه فروپاشی برده‌اند. برخی از این مقامات برای کسب رضایت آمریکا و اجرای دستورکارهای آن با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

شیخ البغدادی در مراسمی که به مناسبت سالگرد شهادت «امام موسی صدر» برگزار شده بود، بیان کرد: خلاصی از این مقامات جز با بیدار کردن مردم و وادار کردن آنها به درک حقیقت از طریق دوری از تعصبات فرقه‌ای و حزبی و سپس رفتن به سمت تشکیل سریع دولت ممکن نیست به شرط آنکه مسؤولان برای یک بار هم که شده از سهم‌خواهی‌ها دست بکشند و به منافع مردم فکر کنند.

وی افزود: در وهله سوم باید برای رفع محاصره لبنان و مقابله با احتکار تلاش کرد. همین باعث شده حزب‌الله به تلاش جدی برای تأمین نفت و مشتقات آن و نیز تأمین دارو غذا تلاش کند و باعث شده و آمریکا و مفسدان در لبنان در برابر دو گزینه قرار بگیرند: رفتن به سمت محاصره بیشتر و سیاست گرسنگی ... یا اینکه آمریکا به سمت لغو محاصره و مقابله با احتکار برود... .

شیخ البغدادی تأکید کرد: حزب‌الله در برابر هیچ تجاوزی به ملت لبنان دست بسته نخواهد نشست؛ همانگونه که از این ملت در برابر تجاوز اسرائیلی-تکفیری دفاع کرد از آن در مقابله تجاوز آمریکایی ، مقامات فاسد و طمع برخی تجار محافظت خواهد کرد./۹۸۸/

منبع: العهد

ارسال نظرات