۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۶۹۳۷۷۹
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس:

مقاومت تنها راه مقابله با شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی است

مقاومت تنها راه مقابله با شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی است
حازم قاسم در واکنش به تصمیم رژیم صهیونیستی برای احداث ۳ هزار واحد مسکونی در کرانه باختری، گفت: مقاومت فراگیر در برابر رژیم اشغالگر می‌تواند شهرک‌سازی را متوقف کند.

به گزارش سرویس بین ‌الملل خبرگزاری رسا، حازم قاسم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در واکنش به تصمیم رژیم صهیونیستی برای احداث ۳ هزار واحد مسکونی در کرانه باختری گفت: مقاومت فراگیر و مداوم در برابر رژیم اشغالگر و شهرک‌نشینان، می‌تواند شهرک‌سازی را متوقف و بساط آن را به طور کامل از اراضی فلسطین جمع کند و آزادسازی اراضی و بازگشت آوارگان انجام شود.

وی افزود: این تصمیم صهیونیست ها، جنایت جنگی واقعی و مؤید این است که اقدامات توسعه‌طلبانه در شهرک سازی، در همه دولت‌های صهیونیستی بوده است.

سخنگوی حماس اضافه کرد: تداوم جنگ مستقیم صهیونیستی علیه موجودیت فلسطینیان است که از طریق کوچاندن سکان اصلی آن و اشغال اراضی فلسطینی انجام می شود.

رژیم صهیونیستی در هفته‌های اخیر تحرکات خود در تخریب منازل فلسطینیان و دستگیری جوانان فلسطینی در مناطق مختلف کرانه باختری را شدت بخشیده است.

احداث واحدهای جدید شهرک‌سازی نقض آشکار قطعنامه ۲۳۳۴ شورای امنیت سازمان ملل متحد است. این قطعنامه که ۲۳ دسامبر ۲۰۱۶ (۳دی ۹۵) با رای مثبت ۱۴ عضو و تنها رای ممتنع آمریکا به تصویب رسید، ضمن غیرقانونی خواندن شهرک‌سازی در خاک فلسطین، از رژیم صهیونیستی می‌خواهد که عملیات شهرک‌سازی را متوقف کند.

رژه گردان‌های القسام در حمایت از اسرای فلسطینی

از سوی دیگر طبق گزارش سایت خبری الوطن فلسطین، گردان های القسام رژه ای را در اردوگاه النصیرات واقع در مرکز غزه برگزار کردند.

بر اساس این گزارش، این رژه در حمایت از اسرای فلسطینی که در زندان های رژیم صهیونیستی دست به اعتصاب غذا زدند، برگزار شد.

پیش تر اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین گفته بود که از انجام وظیفه خود در آزادی اسرای فلسطینی تردیدی نخواهیم کرد.

سازمان زندان‌های صهیونیستی به ویژه پس از فرار ۶ اسیر فلسطینی از زندان جلبوع، اقدامات غیر قانونی علیه اسرا را شدت بخشیده و مجازات‌های سنگینی را بر آن‌ها اعمال کرده است.

بیش از ۱۰۰ اسیر فلسطینی اخیرا در اعتراض به اقدامات غیرقانونی مسؤولان زندان‌های رژیم صهیونیستی و شکنجه خود دست به اعتصاب غذا زده بودند./۹۸۸/

مقاومت تنها راه مقابله با شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی است

منبع: القدس

ارسال نظرات