۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۶۹۹۶۲۹
عضو ارشد حماس:

ملت فلسطین صاحب سرزمین آبیاری شده با خون هزاران شهید است

ملت فلسطین صاحب سرزمین آبیاری شده با خون هزاران شهید است
زاهر جبارین با تأکید بر آمادگی ملت فلسطین برای جانفشانی در آزادی مقدسات گفت: ملت فلسطین صاحب سرزمینِ آبیاری شده با خون هزاران شهید است که هیچگاه تسلیم ظلم و ظالمان نشدند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، «زاهر جبارین» عضو دفتر سیاسی و مسئول دفتر شهدا، اسرا و مجروحان جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت: ملت فلسطین منتظر روزی است که آزادانه، فاتحانه و با عزت و کرامت وارد مسجد الاقصی شود.

زاهر جبارین که در یک نشست خبری سخن می‌گفت، افزود: جانفشانی‌های شهدا تبلور تمامی مفاهیم سربلندی، عزت و کرامت است و پهلوانان، مقابل شجاعت شهدا سر خم می‌کنند. تا زمانی که یاد و خاطره فداکاری‌های شهدا زنده و ماندگار باشد، زندگی آنها با شهادت به پایان نمی‌رسد. شهدا و اسرا به ما درس ثبات، مقابله با چالش‌ها و عملگرایی می‌دهند.

وی با اشاره به شهادت یکصد هزار فلسطینی از زمان آغاز اشغال فلسطین در سال ۱۹۴۸ میلادی و شهادت ۵۵۴ بازداشتی و زندانی فلسطینی در داخل زندان‌های رژیم صهیونیستی تأکید کرد: ملت فلسطین همچنان صاحب سرزمین مبارک و آبیاری شده با خون هزاران شهیدی است که هیچگاه تسلیم ظلم و ظالمان نشدند.

این عضو ارشد حماس در پایان گفت: سرزمین فلسطین شایسته آن است که گرانبهاترین داشته‌ها را فدای آن کرد و ما روح و خون خود را در مسیر پیروزی و آزادی فلسطین و گل سرسبد آن یعنی قدس و مسجد الاقصی تقدیم کنیم./۹۸۸/

ارسال نظرات