۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۷۰۵۹۳۲
دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

آمریکا از مداخله در امور پاکستان اجتناب کند/ هرگز دولت را تنها نمی گذاریم

آمریکا از مداخله در امور پاکستان اجتناب کند/ هرگز دولت را تنها نمی گذاریم
حجت الاسلام والمسلمین جعفری از شخصیت های برجسته پاکستان از سیاست های اسکتباری و مداخله جویانه آمریکا، در امور داخلی کشور پاکستان به شدت انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری دبیر کل حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان یکی از نهادهای بزرگ شیعیان پاکستان در واکنش به توطئه های سران آمریکا علیه کشور پاکستان، گفت: آمریکا حد و حدود خود را بداند و از مداخله در امور داخلی کشور پاکستان اجتناب کند.

وی تهدید عمران خان نخست وزیر پاکستان توسط آمریکا را به شدت محکوم کرد و بیان داشت: مداخله آمریکا در امور داخلی پاکستان در واقع حمله به خاک پاکستان است، سیاستمداران و دیگر شخصیت های کشوری و لشکری در برابر این توطئه و عمل غیرقانونی آمریکا، جواب دندان شکن بدهند.

این رهبر دینی و سیاسی شیعیان پاکستان خواستار اخراج سفیر آمریکا از پاکستان شد و افزود: ما از عملکرد دولت عمران خان انتقاد زیادی داریم اما در برابر توطئه های دشمنان هرگز دولت را تنها نمی گذاریم و در کنار دولت عمران خان ایستاده ایم.

وی با فراخوان برگزاری تظاهرات و راهپیمایی سراسری در پاکستان، مردم را برای شرکت در این مراسم ملی دعوت کرد و گفت: با حضور در خیابان های شهر، هرچه توان و فریاد دارید بر سر آمریکا و سران استکباری این کشور بکشید.

گفتنی است که عمران خان نخست وزیر پاکستان به تازگی در سخنرانی تلویزیونی خود اعلام کرده است که اوایل ماه مارس ۲۰۲۲ میلادی، نامه‌ای از سوی سفیر پاکستان در آمریکا دریافت کردیم که در متن آن نامه برنامه ائتلاف اپوزیسیون برای رأی عدم اعتماد به من مطرح شده بود و در این نامه به سیاست خارجی مستقل پاکستان اعتراض شده و به صورت تهدید آمیز آمده است که عدم موفقیت رای گیری عدم اعتماد به نخست وزیر پیامد‌های بدی برای پاکستان خواهد داشت./988/

ارسال نظرات