۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۷۰۶۲۱۸
روحانی برجسته پاکستان:

غرب زدگی سیاستمداران پاکستان عامل بحران فعلی کشور است

غرب زدگی سیاستمداران پاکستان عامل بحران فعلی کشور است
حجت الاسلام والمسلمین نقوی از وضعیت اسفبار پاکستان و جامعه سیاسی این کشور گلایه کرد و گفت: غرب زدگی سیاستمداران پاکستان عامل بحران فعلی کشور است.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ظفر نقوی از روحانیون برجسته پاکستان امروز در نشست تربیتی که به مناسبت ماه مبارک رمضان در خانه العارف [العارف هاؤس] برگزار شد، بحران فعلی و وضعیت اسفبار داخل کشور را نگران کننده دانست.

وی با بیان این که رهبران سیاسی تشنه قدرت، تمام ملت را هیجان زده کرده اند و در حال حاضر هر سوی بازار سیاست برپا شده است، ابراز داشت: آدم ها مانند حیوانات در این بازار خرید و فروش می شوند، سران کشور و روسای احزاب نام ملت و کشور را به زبان می آورند اما واقعیت این است که هیچ کدام به ملت و کشور وفادار نیستند و هیچکس به فکر ملت و کشور نیست.

این روحانی پاکستانی با تاکید به این که اوضاع فعلی کشور موجب تمسخر پاکستان در سراسر جهان شده است، بیان داشت: سوال این است که بالاخره ملت پاکستان تا کی پای تماشای سناریوهای زشت و مذموم سیاست مداران کشور بنشیند و این بازی های تا کی ادامه خواهد یافت؟

وی عملکرد سیاستمداران پاکستان را به شدت مورد انتقاد قرار داد و گفت: حامیان و مخالفین دولت هر دو فقط دنبال حفظ قدرت و صندلی های پارلمانی خود اند، هیچ کدام دغدغه کشور را در سر ندارند و به نجات کشور نمی اندیشند.

حجت الاسلام والمسلمین نقوی نجات از مهره های استعماری و سران مرتجع در پاکستان، برای حفظ و امنیت کشور لازم دانست و ادامه داد: مردم تا زمانی که خود را از دست چنین حاکمان بی‌ وجدان نجات ندهند، پاکستان نمی‌تواند پیشرفت کند لذا آن زمان فرا رسیده است که مردم برای تعیین سرنوشت کشور خودشان تصمیم بگیرند.

وی افزود: متاسفانه ملت پاکستان با نمایندگانی روبرو است که پیش از انتخابات وعده و وعیدهای آن چنانی به مردم می دهند و اما پس از پیروزی فراموش کرده آنان را با دید تحقیر آمیز نگاه می کنند./988/

ارسال نظرات