۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۵
کد خبر: ۷۰۷۴۵۳
مفتی جعفری لبنان:

آتش زدن علنی قرآن در سوئد، اقدام تروریستی است

آتش زدن علنی قرآن در سوئد، اقدام تروریستی است
شیخ احمد قبلان مفتی جعفری لبنان اقدام یک فرد دانمارکی در آتش زدن قرآن را محکوم کرد و آن را اقدامی وحشیانه دانست.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، شیخ احمد قبلان مفتی جعفری لبنان اقدام یک فرد دانمارکی در آتش زدن قرآن را محکوم کرد و آن را اقدامی وحشیانه دانست.

وی اشاره کرد: اقدام "راسموس پالودان" رئیس جریان کینه و نفرت در آتش زدن علنی قرآن کریم در جنوب سوئد، آن هم با حمایت پلیس سوئد، یک اقدام تروریستی است و مسئولیت آن به گردن دولت سوئد می باشد.

شیخ قبلان ادامه داد: این اقدام، یاد آور کینه تاریخی و خونین غربی است و بار دیگر تأکید کمی کند که غرب تحمل دیگران را ندارد و آنها را به رسمیت نمی شناسد.

همزیستی و گفتگوی ادیان و حقوق بشر تنها یک دروغ غربی است

مفتی جعفری لبنان با بیان اینکه داستان همزیستی و گفتگوی ادیان و حقوق بشر تنها یک دروغ غربی است، افزود: ما از غرب چیزی جز تجاوز، غارت، کشتار، احتکار، ویرانی و تمامی انواع شیطنت با پوشش آزادی، ندیدیم.

وی تصریح کرد: قرآن کریم، روح آسمان، میزان عقل، نبض کتاب هستی و راز مفاهیم هستی است و اقدام این دیوانه و بی خرد در آتش زدن آن، هیچ ضرری به قرآن ندارد و تنها تمدن آمیخته به نفرت غرب را به آتش می کشد و کینه بیشتری را در جهان میان بشریت به وجود می آورد، به ویژه که سلطه غرب در روز های آخرش هست و آنچه غرب امروز می کارد، فردا می چیند./۹۸۸

ارسال نظرات