۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۷۶۲۱۲۷

برگزاری هفتمین دوره مقدماتی امداد و کمک‌های اولیه ویژه طلاب جامعة الزهرا

برگزاری هفتمین دوره مقدماتی امداد و کمک‌های اولیه ویژه طلاب جامعة الزهرا
معاون تبلیغ و امور فرهنگی از برگزاری هفتمین دوره مقدماتی امداد و کمک‌های اولیه توسط انجمن هلال احمر طلاب جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در تابستان ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، معصومه شریفی در گفت‌وگویی با اشاره به برگزاری هفتمین دوره مقدماتی امداد و کمک‌های اولیه انجمن هلال احمر طلاب جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها، عنوان کرد: هفتمین دوره مقدماتی امداد و کمک‌های اولیه به همت اداره انجمن‌ها و تشکل‌های فرهنگی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها از ۶ مرداد، روزهای زوج ساعت ۷ تا ۱۰ صبح به صورت حضوری در آموزشگاه امام رضا علیه‌السلام برگزار می‌شود.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: هزینه این دوره ۲۵ هزار تومان است و به افرادی که این دوره را با موفقیت به پایان برسانند و در آزمون پایان دوره امتیاز لازم را کسب کنند، گواهینامه اعطا می‌شود.

شریفی اظهار داشت: با توجه به اینکه این دوره برای اعضای هلال احمر است، طلابی که تمایل به شرکت در دوره دارند، برای ثبت نام از طریق پیام به شناسه کاربری @Hedayat۶۲ می‌توانند عضو گروه انجمن هلال احمر طلاب شده و پس از انجام مراحل ثبت نام، در این دوره‌ها شرکت نمایند.

ارسال نظرات