۲۶ تير ۱۳۸۹ - ۰۲:۱۸
کد خبر: ۸۱۰۴۱

تاکید خطیب جمعه ناصریه بر مبارزه جدی با پدیده های غیراخلاقی در جامعه

خبرگزاری رسا ـ خطیب جمعه ناصریه از دستگاههای امنیتی خواست تا با پدیده های غیراخلاقی نظیر خرید و فروش مواد مخدر و مشروبات الکلی و خانه های فساد برخورد قاطع داشته باشند.
ناصري


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ محمد مهدی ناصری خطیب جمعه ناصریه واقع در جنوب عراق طی خطبه های نماز جمعه روز گذشته این شهر که در مسجد شیخ عباس کبیر برگزار شد، خواستار دقت در انتخاب روسای پستهای مهم کشور شد و گفت: گرچه کشور به تسریع در تشکیل حکومت نیازمند است ولی دقت در مذاکرات و تشکیل دولتی قوی و کارآمد از تشکیل سریع آن مهم تر است و باید در انتخاب روسای پستهای مهم دقت فراوانی شود.

وی افزود: در صورتی که دولت بدون دقت و تنها با سرعت تشکیل بگیرد شاهد پسرفت کشور و بازگشت به نقطه اول خواهیم بود.

حجت الاسلام ناصری نظام سیاسی عراق را استوار خواند و تصریح کرد: مسیر حیات نظام سیاسی عراق بر خلاف مخالفت برخی از کشورهای و حکومتها که با دموکراسی و آزادی مشکل دارند، به روند طبیعی خود ادامه می دهد و با توکل به خداوند و قدرت ملت، این نظام پرقدرت مسیر خود را به سمت عزت و استقلال طی می کند.

خطیب جمعه ناصریه ملت عراق را مردمی هوشیار توصیف کرد و اظهار داشت: ملت عراق در حال برقرار کردن نظام سیاسی نوینی هستند که در میان کشورهای عربی بی سابقه است و تنها هدفش سربلندی و عزت عراق و عراقی ها است.

وی تاکید کرد: مردم در ساخت نظام سیاسی جدید، سیاستمدار مخلص و فریبکار را بشناسند و با حمایت از مسوولان مخلص و خدمتکار، زمینه روی کارآمدن افراد توانمند را فراهم سازند.

شیخ محمد مهدی ناصری نیروهای امنیتی را به مبارزه با پدیده های غیراخلاقی دعوت کرد و گفت: دستگاههای امنیتی باید به شدت با خرید و فروش مشروبات الکلی و مواد مخدر، خانه های فساد و هرآنچه به عقائد جامعه توهین می کند، برخورد کنند و اجازه گستاخی افراد هرزه را ندهند./980/الف

ارسال نظرات