۳۰ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۸۴۳۵۳
خطیب جمعه کوفه:

مسؤولان با مردم صادق باشند

خبرگزاری رسا ـ خطیب جمعه کوفه از مسوولان خواست تا با مردم صادق باشند و از دادن وعده هایی که توان تحقق آنها را ندارند به شدت خودداری کنند.
مسجد کوفه
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ عبدالهادی محمداوی خطیب جمعه کوفه در خطبه های نماز جمعه روز گذشته این شهر که در مسجد کوفه برگزار شد ضمن انتقاد از عدم تشکیل دولت جدید گفت: سیاستمدارن باید از فضای معنوی ماه مبارک رمضان نهایت استفاده را بکنند و از سقف خواسته های خود بکاهند تا از رنجها و مشکلات این مردم مظلوم کاسته شود.

وی خواستار صداقت مسوولان شد و افزود: مسوولان اگر توان حل مشکلات کشور را ندارند حداقل با مردم صادق باشند و وعده هایی که تحقق آنها از عهده شان بر نمی آید را به مردم ندهند ولی متاسفانه در حال حاضر شاهد آن هستیم که مسوولان و وزرا در برنامه های مختلف تلویزیونی از بهبود خدمات سخن می گویند ولی واقعیتهای جامعه با سخنان آنان به شدت تعارض دارد و شهروندان همچنان با این مشکلات دست و پنجه نرم می کنند.

حجت الاسلام محمداوی انفجار تروریستی هفته گذشته در بغداد را به شدت محکوم کرد و اظهار داشت: انفجار تروریستی که در زمان ثبت نام داوطلبان حضور در ارتش رخ داد و 70 شهید را در پی داشت نشان دهنده فساد در دستگاه های امنیتی است و مسوولان وظیفه دارند تا نسبت به این جنایت توضیحات لازم را به مردم بدهند.

خطیب جمعه کوفه تصریح کرد: عراق در برهه کنونی به مردانی نیاز دارد که با خداوند متعال به خوبی آشنا بوده و روحیه ملی، قانونی، اجتماعی و اخلاقی را دارا باشند تا بتوانند نیازهای مردم را احساس و برآورده سازند و خود را شریک دردهای ملت بدانند./980/ج


ارسال نظرات