۱۸ آبان ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۴
کد خبر: ۸۹۹۲۷

ویژه نامه تحلیلی آرایش رسانه ای منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ شماره شصت و دوم همشهری پایداری با عنوان آرایش رسانه ای از سوی فرهنگسرای رسانه و گروه مجلات همشهری منتشر شد.
آرايش رسانه اي


به گزارش خبرگزاری رسا، شماره شصت و دوم همشهری پایداری با عنوان آرایش رسانه ای در 116 صفحه به جنگ نرم رسانه ای در بخش های سینما، شبکه های ماهواره ای خبری و سرگرمی، ادبیات و رمان و در نهایت اینترنت می پردازد.
 
این ویژه‌نامه در راستای تاکید رهبر معظم انقلاب در خصوص لزوم توجه بیش از پیش به حوزه جنگ نرم و توجه ایشان بر پیچیده بودن آرایش رسانه ای و فرهنگی که در مقابل جمهوری اسلامی قرار دارد مهیا شده است.

نگاه راهبردی به رسانه و مقابله با مظلومیت فرهنگی در گفت‌وگو با مهدی مصطفوی، رییس سابق سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، رسانه از خاطره تا واقعیت، مصاحبه با حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی، مساله شناسی جنگ نرم رسانه ای، رسانه غربی، خودمداری و بیگانه هراسی در گفت‌وگو با رضا امیرخانی، پرس تی وی آغاز یک راه است در گفت‌وگو با محمد سرافراز رییس شبکه پرس تی وی بخشی از مطالب منتشر شده در این ویژه نامه است.

فضای مجازی، استعمار مجازی به قلم حجت الاسلام سعیدرضا عاملی، گوش های شنوا برای شنیدن واقعیات از بیژن نوباوه، شبکه های خبری و پوشش رویدادهای ایران نوشته حسن عابدینی، مدیر کل اخبار خارجی سیما، جنگ نرم در برابر قدرت نرم نوشته سیدمجید حسینی زاد، استاد دانشگاه و مدیر سابق تأمین برنامه شبکه سوم، تروای فرهنگی و درهای تمام باز از مهدی کاویانی و فارسی وان از درون در گفت‌وگو با مدیر ارشد موبی گروپ در تهران از دیگر مطالب این نشریه است.

علاقه مندان می توانند جهت دریافت ویژه نامه آرایش رسانه ای با فرهنگسرای رسانه مکاتبه کنند./916/د102/ع

ارسال نظرات